Jump to content

Recommended Posts

Posted

... och rätt osannolikt med tanke på priset. Och det känns inte ens som deras målsättning – igen med tanke på priset. Å andra sidan, startades massproduktion skulle det gå att reducera markant. ;)

Posted
... och rätt osannolikt med tanke på priset. Och det känns inte ens som deras målsättning – igen med tanke på priset. Å andra sidan, startades massproduktion skulle det gå att reducera markant. ;)

Med tanke på att en Devialet är en allt-i-ett-lösning, och numera går att bli stolt ägare till ifrån ca 45-50.000 kr och uppåt, så blir den tillgänglig för betydligt fler. Jag skulle kalla det prisvärt (i sammanhanget), och ett stort steg i rätt riktning.

Posted

Aha, inte illa! Trodde de fortfarande kostade kring 120000 kr. Halvera 50k så börjar iaf jag bli intresserad på riktigt (och då anser jag mig vara mer intresserad av hifi än genomsnittet). Det är fortfarande en rätt saftig hög pengar för de allra flesta. För många hifiintresserade helt ouppnåeligt.

Posted

Om du kollar på sidan som länkas i första inlägget så ser du att de har två nya modeller en 110Watts för 4990euro och en 170Watts för 6990euro.

Utöver den på 240Watt för 12900euro då.