sladd Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Hificonsult besöker Allradio i Uppsala och demonstrerar Advantage Thor, Advantage Freyja, Bladelius Gondul 3 samt Bladelius Grendel. Vi får se om det slinker med någon QRS högtalare och lite kablar. Välkommen till Allradio 24 November, demo startar kl 12.00 mvh , Quote
eliot Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Då får vi se till att dyka upp mangrant nu när Uppsala får storfrämmande Har Du några tider eller är det Allradios vanliga öppningstider: 09:30-18:00 som gäller Mvh, Eliot Quote
sladd Posted November 13, 2004 Author Posted November 13, 2004 Återkommer om tider när jag synkat med boysen i butiken. mvh , Quote
Roq Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 sladd: "Kanske QRS". Vilka högtalare blir det annars - nåt som finns på Allradio eller nåt ni plockar med er? Funderar på om jag ska masa mig iväg från Västerås till den forna hemstaden. Alltid roligt med provlyssning, dessutom fick jag för kort tid på Arken för att lyssna på Advantage/Bladelius. Quote
sladd Posted November 15, 2004 Author Posted November 15, 2004 Som alltid gäller det ju att hamna någorlunda i rätt nivå. Får vi bara Venusen helt färdig är den ju skoj att ta med sig. Annars har vi ju QRS Luna, den överlägset mest säljande stativaren just nu som fått ganska många andra mer exklusivare kamrater att rodna. mvh , Quote
Bravo Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Äntligen händer det något i rätt del av landet, skall bli mycket intressant. Ingen bil, ingen buss, nu räcker det med cykeln. Freyjan skall bli intressant att höra som komplement till Thor. Quote
fatpipe Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Läste på HifiForum att första demon börjar kl 12 och pågår hela dagen framöver. Kommer ni fortfarande dema efter kl 18? Quote
eliot Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Det skulle vara trevligt om Du tog med några ex av Burmester CD'n cd-03 - jag tror att vi är några som vill köpa den - Jag paxar på en Mvh, Eliot Quote
Recommended Posts