PetterPersson Posted April 26, 2013 Posted April 26, 2013 (edited) Nu är det dags att göra reklam för vad som kommer till "Garaget" på Sweet Spot... Vi i No Frills har byggt ihop ett hornsystem på nära 4 m3 och 600 kg...Välkommen in att lyssna - om du törs Under konstruktion... Dessutom! Välkomna till Garaget! Petter & No Frills Audio Edited April 26, 2013 by PetterPersson Quote
zood Posted April 26, 2013 Posted April 26, 2013 Gött!, då kommer man kanske få höra lite musik från mässan trots att man inte lyckas ta sig till Jönköping i år, 14 mil bör väl detta system höras Quote
PetterPersson Posted April 27, 2013 Author Posted April 27, 2013 Hej och tack alla som kommit till oss! Vi är extremt tacksamma och glada över alla positiva kommentarer - många av er hade aldrig hört något liknande innan. Det är en enormt fysisk upplevelse kan jag med flera intyga. Klockan 15.00 idag lördag fick vi äntligen ordning på vågutbredningen i midbasen. Ni som kom tillbaka efter 15 och ni som då kom till oss för första gången fick förmånen att njuta av en extremt tydlig och välartikulerad bas och midbas. Ni som missade att komma tillbaka är varmt välkomna imorgon söndag för att höra skillnaden. Dream Theater 6.00 är det ett helt sanslöst drag i. Byxorna fladdrar och magsmockan känns så jag önskade att jag hade haft njurbältet med.[:p] Vi ses imorgon! No Frills i Jönköping Quote
PetterPersson Posted April 29, 2013 Author Posted April 29, 2013 (edited) Här kommer några bilder på vår helg: Gubbarna i var sin holk; Bernt, Björn, Imperial och Claes Bernt och Petter gör tummen upp Mycket folk var det i garaget... Och rätt ofta var det kö utanför... Nyfiken i en strut (tratt...) Grillunch i solen - äkta garagemat På kvällen kom rökmaskinen och ljusramperna upp[:p] Nu blev det åka av :mm: Oj oj oj... Tack för en fantastisk helg alla besökare, utställare och mässgeneraler Edited April 29, 2013 by PetterPersson Quote
sprudel Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 Nu blev det åka av :mm: Oj oj oj... Haha! Vilken fantastisk bild! Man riktigt ser hur det blåser kring Ola o gänget. Quote
K-man Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 Instämmer....klart kul grej detta! Blev sittandes en stund jag med, med ett leende på läpparna. Inte minst fascinerande vad man kan få ut av några få watt drivning... ...kollar om jag har någon vägg att ersätta...... \\K-man Quote
Grottmannen Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 Instämmer....klart kul grej detta! Blev sittandes en stund jag med, med ett leende på läpparna. Inte minst fascinerande vad man kan få ut av några få watt drivning... ...kollar om jag har någon vägg att ersätta...... \\K-man Ja du K-man - det är ju inte lång väg hit till mig så kan du lyssna igen om du vill. Jag har ingen rökmaskin tyvärr, men en kamin finns det här. Quote
K-man Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 Ja du K-man - det är ju inte lång väg hit till mig så kan du lyssna igen om du vill. Jag har ingen rökmaskin tyvärr, men en kamin finns det här. Kamin är ju ett strå vassare i mina ögon...så det var ju än bättre!!! \\K-man Quote
No-Frills-Audio Posted May 1, 2013 Posted May 1, 2013 Strax efter stängning på lördagen innan alla "ramlar" in.......... Quote
Recommended Posts