Bebop Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Idag kom nya Image (tyskt magasin med mycket stark HighEnd profil)... och vad får jag se? Jo, Engelholm Audios högtalare Engelholm Solo har tilldelats Image hifi Award 2013 Det är ju lite extra roligt när en av våra medlemmar uppmärksammas på detta sätt. Så grattis till både Anders och Pär. Jag kan tänka mig att det blir lite extra kul för er att mässa i München i år. Personligen gläds jag lika mycket över att Dynaudio Evidence Platinum också har fått samma pris. Quote
P-pan Posted April 15, 2013 Posted April 15, 2013 Ahhhh förmodligen en av årets bästa nyheter, om inte den bästa Måste kännas riktigt härligt efter allt nerlagt jobb. Stort Grattis från mig med Quote
calm Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 Grattis! Uppenbarligen är högtalarbygge en svensk världsmästargren! Solo är en mycket angenäm bekantskap och väl värd en utmärkelse som denna! Kul! Calm Quote
Kilgore Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 Gratts Pär och Anders! Det är ingen dålig utmärkelse ni får av detta tyska hifimagasin, som sagt München blir nog ännu roligare i år Kul att fler svenska hifitillverkare blir kända runt om i hifivärlden Quote
Apexorca Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 Riktigt roligt. :D :D Stort grattis! Mvh Apexorca Quote
drkim Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 Kul - grattis det är dom värda, makalöst bra högtalare... Quote
Engelholm Audio Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 Ett stort, varmt TACK till alla grattisönskningar från er här på Euphonia! Årets resa till München kommer garanterat bli en fest! Quote
Double A Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 Som medarbetare till EA så bugar och bockar även jag. Tack alla för dom fina orden, värmer gott Anders Quote
Recommended Posts