Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu har det varit så infernaliskt mycket arbete den sista tiden :( så nu måste jag få lite hifi också

och vad vore då inte bättre än att bjuda hem lite hifi-vänner :mm:

Nu blir det inte som mina sedvanliga träffar som jag har på sensommaren att jag kan ta hem 15-20 pers

vilket gör det möjligt i och med att man kan nyttja altanen då. Det är ju lite kallare ute nu så det blir till att vara inne helt och hållet.

Så max blir 10 pers. En annan skillnad som det blir också är att det blir ingen lagad mat utan kaffe smörgås och kakor av olika slag

men ni ska inte behöva gå hungriga härifrån :24:

Det har ju blivit en förändring i mitt system av att jag kör bara data-baserad musik just nu tanken är att cd-spelaren ska säljas

att ersättas av en vinyl-spelare så vill dom som förhoppningsvis kommer lyssna på egen musik så är det stickor som gäller.

Men jag har musik i form av 3700 album så det finns nog alltid något som faller i smaken.

Träffen blir den 6 april kl. 1300. Jag hoppas det kommer någon annars får jag väl knö med frugan framför högtalarna :app:

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Det hade varit grymt roligt att få komma och lyssna hemma hos dig :D

Men tyvärr så är tiden illa vald för min del :( men jag hoppas att någon gång få tillfälle att besöka dig? :mm:

Jag får se fram emot bilder och intryck i forat.

/byZan

Guest Musicus
Posted

Upps, den dagen er man bjuden på "Punkpils" i Norge hos noen gamle kompiser, tror det kan bli ett rockparty, ellers får ni ha det så trevligt og hadde gjerne kommit om man ikke var oppbokat allerede...

mvh

Posted
Träffen blir den 6 april kl. 1300. Jag hoppas det kommer någon annars får jag väl knö med frugan framför högtalarna :app:

Helgarderat m.a.o. :) och april brukar ju vara en läglig hifi-månad.

Anmälan direkt i tråden eller via PM... :?:

Posted
Det hade varit grymt roligt att få komma och lyssna hemma hos dig :D

Men tyvärr så är tiden illa vald för min del :( men jag hoppas att någon gång få tillfälle att besöka dig? :mm:

Jag får se fram emot bilder och intryck i forat.

/byZan

Min dörr står alltid öppen för hifi-kompisar och tanken är ju att vi skulle göra något gemensamt uppe hos

dig och Calm nu i en snar framtid så vi lär nog snart synas.

Posted
Min dörr står alltid öppen för hifi-kompisar och tanken är ju att vi skulle göra något gemensamt uppe hos

Vilken glad överraskning :D

Då får jag se till att låsa upp dörren så ni kommer in ;)

Välkomna!

/byZan

Posted

Du är alltid välkommen! Anmäl i god tid så skall vi nog kunna ordna något trevligt!

Tyvärr kan jag dessvärre inte heller denna gång. Men som man säger "får man ha besöket tillgodo"? :)

Calm

Posted

Hej!

Det låter som en trevlig tillställning.

Vi har nog inte träffats någon gång innan men det skulle vara trevligt med nya bekantskaper.

Eftersom jag inte vet var du bor så är det lite svårt att veta om jag och min fru skulle kunna komma.

Vi bor själva i Åmål men om det finns plats för två till och det inte är för långt så anmäler vi intresse. :dry:

Posted
Hej!

Det låter som en trevlig tillställning.

Vi har nog inte träffats någon gång innan men det skulle vara trevligt med nya bekantskaper.

Eftersom jag inte vet var du bor så är det lite svårt att veta om jag och min fru skulle kunna komma.

Vi bor själva i Åmål men om det finns plats för två till och det inte är för långt så anmäler vi intresse. :dry:

Georg, det är i Göteborgstrakten. Det avståndet har inte hindrat dig förr :)

Posted
Du är alltid välkommen! Anmäl i god tid så skall vi nog kunna ordna något trevligt!

Tyvärr kan jag dessvärre inte heller denna gång. Men som man säger "får man ha besöket tillgodo"? :)

Calm

Anmälan kommer i god tid det lovar jag och den här resan ser jag fram mot att få hälsa på er båda med två så

olika system ska bli kul :mm:

Besöket har ni båda tillgodo.

Posted
Jag ock min fru Therese anmäler intresse om det inte blir för trångt. :)

Du får väl knö dig in om det är trångt ;)

Ni är välkomna båda två. Kul med lite kvinnlig fägring också har Therese lika stort intresse som du med hifi och musik?

Posted
Du får väl knö dig in om det är trångt ;)

Ni är välkomna båda två. Kul med lite kvinnlig fägring också har Therese lika stort intresse som du med hifi och musik?

Jag är den Teknikintresserade och Therese står för hur det ska låta. :icon_smile_kisses:

Hon har i högsta grad varit med och bestämt vilka grejor som vi ska ha. :Thinking:

dessutom är hon uppväxt med en far som är musiker (spelar Bas och gitarr och sjunger) så hon vet hur det ska låta.

hur hittar vi till dig. Om du inte vill skriva adress öppet så skicka den på min E-mail: georghenningsson@live.se

Vi kommer väldigt Gärna! :D

Posted
Jag är den Teknikintresserade och Therese står för hur det ska låta. :icon_smile_kisses:

Hon har i högsta grad varit med och bestämt vilka grejor som vi ska ha. :Thinking:

dessutom är hon uppväxt med en far som är musiker (spelar Bas och gitarr och sjunger) så hon vet hur det ska låta.

hur hittar vi till dig. Om du inte vill skriva adress öppet så skicka den på min E-mail: georghenningsson@live.se

Vi kommer väldigt Gärna! :D

Härligt en sådan fru skulle man ha ;)

Angående adr. så skickar jag det via pm här på forumet senare när jag sitter vid datorn

Posted
Jag har som princip att aldrig anmäla mig för att sedan avanmäla.

Om det går att synka så är jag helgjuten, men jag kan inte svara idag.

Det skulle vara riktigt kul om du kunde komma Calle jag håller en plats öppen för dig.

Behöver du övernattning så går det att ordna.

Posted
Hej A/Wing

Jag kommer gärna i mån av plats :)

Hej Govinda du är en ny bekantskap för mig och nya ansikten är trevligt du är givetvis välkommen.

Skickar vägbeskrivning via pm när det närmar sig datum för träffen.

Posted

Jag hör av mig när jag vet lite mer och ser om det finns plats då. :)

Posted

Om Calle.jr och BTS kommer så är vi nu 10 till antalet som jag satte som gräns så jag måste tyvärr stänga för den här gången

om det nu var några mer intresserade.