mangew Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Behöver ett par meter av den kabeln, någon som har? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Behöver ett par meter av den kabeln, någon som har? Kanske har jag 2x1m oterminerat du kan få, ska kika igenom kabelhärvan under helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangew Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 Kanske har jag 2x1m oterminerat du kan få, ska kika igenom kabelhärvan under helgen. Låter bra, hör av dig då du vet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Jag hittade och då är helgen räddad, skicka din adress på pm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangew Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 Tack BTS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Tack BTS! Håll utkik måndag-tisdag i en brevlåda nära dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts