LYD Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Finns det några Euphonia-medlemmar som huserar i Umeå? Jag har fått besök från diverse Faktiskt och Minhembio-folk, men mig veterligen ingen härifrån. Quote
Dynamic Precision Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Finns det några Euphonia-medlemmar som huserar i Umeå? Jag har fått besök från diverse Faktiskt och Minhembio-folk, men mig veterligen ingen härifrån. Jag bor i Bjurholm. Quote
LYD Posted February 27, 2013 Author Posted February 27, 2013 Jag bor i Bjurholm. OK, det är ju nästgårds. Har du hälsat på mig nån gång? Quote
Dynamic Precision Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 OK, det är ju nästgårds. Har du hälsat på mig nån gång? Nej, inte än. Quote
LYD Posted February 28, 2013 Author Posted February 28, 2013 Du är välkommen in. Kaffet står framme. Quote
Audiophile74 Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 Hej! Jo jag bor i Umeå och har vart in ett par gånger både då jag leverat varor i jobbet men även köpt en Isotek EVO3 Sirius strömrenare som jag verkligen är nöjd med. Kan nog hända att det eventuellt i år finns pengar till en uppgradering och då har jag funderingar på D/A omvandlare och i synnerhet Regas som enligt testerna skall ge ett verkligt analogliknande ljud precis i min smak. Får väl se om jag kommer in och lånar hem en sådan under året. =) Quote
Recommended Posts