Bebop Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 Sedan i fredags kan jag inte se bilder i min HTC Desire, men bara bilder som är upplagda på Photobucket. Gäller både egna och andras bilder. Det gäller även avatarer. Övriga bildbanker fungerar som tidigare. Istället för en bild får jag en liten blå tonplatta med ett vitt frågetecken. I PC och laptop fungerar det som vanligt. Är det någon av er andra som har samma problem eller vet vad det kan bero på? Quote
Bebop Posted February 25, 2013 Author Posted February 25, 2013 Jag har googlat runt lite och funnit svaret. Jag är inte ensam om problemet. Photobucket och ytterligare någon bildbank har bytt programvara som inte stöds av Android 2.x och 3.x. En 2 år gammal HTC Desire med Android 3.0 är mao redo för tippen. Även YouTube och bilder på Facebook röner samma problem. Lösningen heter Opera som är en alternativ Web browser som jag nu laddat ner och nu funkar det igen. Den verkar dessutom bättre, inte minst när man skriver inlägg som nu... Quote
K-man Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 ...det går undan i utvecklingen av mjukvara...ibland lite väl.... \\K-man Quote
new order Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 När jag hade min android så testade jag fler webbläsare.Opera funkade bra.Det gjorde även senare versioner av Firefox.Chrome finns oxå om du har lust att testa. Quote
calle_jr Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 Trodde att Opera hade kastat in handduken. Kul att de kör på. Quote
Recommended Posts