imac Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 (edited) Arcam CD92, CD9 eller FMJ CD23 köpes, ej komplett eller defekt inget hinder! Edited April 23, 2013 by imac Quote
Bimota Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Hej! Ludwig här. Min gode vän Nicke har en finfin CD92:a som jag tror han säljer. Den ligger i sin kartong på hans vind. Svart. Är den intressant för dig? Han har även tunern som hängde med i samma köp. Köptes på Ljudmakarn i Stockholm, råkar jag veta, för det var jag själv som sålde grejerna till honom när jag jobbade där tidigare. Tack och bock, //Ludwig Quote
pärr Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Hej! Ludwig här. Min gode vän Nicke har en finfin CD92:a som jag tror han säljer. Den ligger i sin kartong på hans vind. Svart. Är den intressant för dig? Han har även tunern som hängde med i samma köp. Köptes på Ljudmakarn i Stockholm, råkar jag veta, för det var jag själv som sålde grejerna till honom när jag jobbade där tidigare. Tack och bock, //Ludwig Ludde, oj vad jag saknade dig på mässan i helgen. Bara för att "småprata" även om vi var på många spännande möten.... Vi hörs /Pärr Quote
Recommended Posts