Putte Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Kopierade nästan Timbres inköp från Amazon. Blev 7 st (en stor mängd för mig) - tyvärr lite lång tid från beställning till leverans. 2 fodral trasiga men Amazon skickar nya. Jag tycker att Mark Knopfler Privateering är både en fin inspelning och bra music. Bob Dylan Tempest är bättre än många andra av hans senaste. Donald Fagen kan väl knappast göra någon ledsen Resten, Lee Ritenour Rythm Sessions, Diana Krall Glad Rag Doll hamnar i spelaren ikväll, Roger Water Amused to Death blir nog också ikväll. Van Morrison Keep it simple får nog vila till imorgon. Även jag fick mina från Frankfurt så momsen undkom jag och det är USA pressar - det tackar jag för. På återhörande när resten lyssnats av. Putte Quote
Timbre™ Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Vi kan ju jämföra våra intryck av Knopfler, Van the Man, Fagen, Ritenour och Glad Rag Doll när musiken väl har satt sig... Quote
hultin Posted February 6, 2013 Posted February 6, 2013 Låter nästan som en beskrivning av mina husgudar också..... Hmmm....borde kanske lägga in en "liten" beställning på skivor här Quote
Recommended Posts