plind Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Finns det någon vänlig själ som kan bistå med låtlistan till ovanstående skiva. Sitter på en bränd utan omslag och vill gärna veta vilka artisterna är Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Jag scannar av låtlistan mañana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted November 4, 2004 Author Share Posted November 4, 2004 Jag scannar av låtlistan mañana... Tackar ödmjukast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Här finns ju en del godbitar och ljudkvaliten känns som outstanding i CD-sammanhang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johansson Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Var finns den att köpa? //Johansson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mangew Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Jo undrar oxå, var finns dessa att köpa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sladd Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 Hej! Burmester CD 2 finns ej längre att köpa. Jag krävde ett ex som villkor för att skriva på avtalet om distributionsrätt när vi var i Berlin i somras. Udo Besser fick släppa sitt eget ex... Ingen nyutgåva kommer heller att ske. Detta gör CD:n ganska exklusiv milt talat. CD 3 finns fortfarande att köpa, vi tar 200:- styck i butiken. mvh , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts