Jump to content

SIFO-undersökning om Ginza


Vox

Recommended Posts

För några veckor sedan fick jag information från SIFO om att jag var utvald att vara med i en av deras undersökningar.

Idag när jag vittjade brevlådan låg det ett tjockt brev från SIFO och jag tänkte att nu är det ett häfte med en massa frågor att svara på. Men dom om min förvåning när det låg bl.a. låg en katalog från Ginza i kuvertet. Min första tanke var hur har den hamnat i ett utskick från Ginza.

Svaret var enkelt - det var en undersökning ang. Ginza och deras analoga katalog. Jag kryssade i mina svar på de 15 till 20 frågorna. Nu ligger returkuvertet och väntar på att postas.

Någon mer som är utvald?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Jag blev utvald några gånger i såna där undersökningar men dessa kastade jag i kaminen där hemma... :D 

 

En annan gång blev jag utvald av Prisjakt för att få åka ner till deras "studio" i Ängelholm i en sån där "filmad intervju" som det hette.. för att jag var den som hade skrivit flest recensioner på prisjakt i prisjakts historia hahaha.. :D 

Synd bara att dom vill ha bort mig från forat i samma veva, så det blev aldrig av kan man säga.. Men spännade var det som sagt :255170672_rollingonthefloorlaughing:

 

Edit: Omdömen kanske det heter... :1342543246_smilingfacewithsunglasses:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...