calm Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 (edited) Verkar som det drar ihop sig till en riktigt trevlig mässhelg i Stockholm 16-17 februari. http://highendmassan.se/ Nya lokaler i år med förhoppningsvis lite bättre plats. På kort gångavstånd mellan de olika finns två event med nytt spännande inslag av hifi-auktion. Ultimate håller kvar sin lokal på Sheraton men ingår i High-End Mässan, men övriga event i nära anslutning till Centralen. Det ryktas om ytterligare någon mässa men därom vet jag inget. Calm Edit tillägg. Edited January 3, 2013 by calm Quote
Bebop Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Det ryktas om ytterligare någon mässa men därom vet jag inget. Det ryktet har också nått mig. Det ryktas även att alternativmässan inte blir större än den andra men dock med tyngre innehåll. Vi lär väl snart få bekräftat vad som är på gång. Quote
K-man Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 ...det har blivit många mässor i lilla Svea nu... \\K-man Quote
calm Posted January 4, 2013 Author Posted January 4, 2013 (edited) ...det har blivit många mässor i lilla Svea nu... \\K-man Mångfald berikar, men någon måste alltid betala i slutänden! Vi är trots allt inte så många i detta landet som delar denna exklusiva hobby! Men det är kul så länge det varar. Jag går gärna på fler evenemang om de sammanfaller i tid och plats. Calm felstavning Edited January 4, 2013 by calm Quote
K-man Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Mångfald berikar, men någon måste alltid betala i slutänden! Vi är trots allt inte så många i detta landet som delar denna exklusiva hobby! Men det är kul så länge det varar. Jag går gärna på fler evenemang om de sammanfaller i tid och plats. Calm Så är det absolut! \\K-man Quote
Vox Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Det ryktas inte bara om en alternativmässa utan om minst två stycken. Quote
Hasse Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Hmm, om alla dessa mässor. alternativmässor och alternativa alternativmässor utökas till att vara i 4 dagar kanske man hinner se/höra det mesta . Quote
conan Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 Det är kul med mässor, särskilt om de har lite olika fokus. Kanske en skivmässa också? Quote
Kilgore Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Blir kanske att boka en helg i Stockholm i februari alltså Quote
calm Posted January 8, 2013 Author Posted January 8, 2013 Så ryktet var inte bara ett rykte. http://sthlm.sweet-spot.se/utstallare-2/ Ännu ett evenemang på gångavstånd från övriga Ser ut att bli en spännande helg! Calm Quote
P-pan Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 Jag såg att hemsidan, http://highendmassan.se/foredrag/ , är uppdaterad med föredragshållare och tävlingsmoment. Det blir nog till att ta löparskorna i år för att hinna med Quote
calm Posted February 2, 2013 Author Posted February 2, 2013 Ja nu börjar det bli riktigt snärjigt att hinna med allt! Tur att man har Outlook-kalendern i mobilen! Finns det någon "Hinna med se alltapp" som man kan ladda ner? Tur att det är två dagar. Calm Quote
struts Posted February 6, 2013 Posted February 6, 2013 Är det någon som vet om den nya Wadia Intuition 01 kommer att ställas ut på någon av mässorna? Quote
calm Posted February 9, 2013 Author Posted February 9, 2013 Stockholms High End Mässa kommer som framgår av hemsidan www.highendmassan.se gå av stapeln på tiderna, lördag 10-18 och söndag 10-16 Calm Quote
bato Posted February 10, 2013 Posted February 10, 2013 (edited) Finns bra erbjudande om övernattning?? Edited February 10, 2013 by bato Quote
calm Posted February 10, 2013 Author Posted February 10, 2013 Finns bra erbjudande om övernattning?? Det ingår nog inte i arrangörernas åtagande, de har fullt upp ändå misstänker jag. Men stan kryllar av hotell med säkert bra helgerbjudanden. Kolla med den här sighten http://sv.hotels.com/search.do?destination...k=&hotelId= Där kan man söka på egen "plånboksnivå" STF har också ett vandrarhem vid Fridhemsplan på Kungsholmen som inte ligger så lång ifrån "mässområdet". Calm Quote
Recommended Posts