byZan Posted May 31, 2013 Posted May 31, 2013 Det blev ju riktigt fint tillslut, fina bilder oxå Då finns det ett till ställe som jag kan besöka när jag är i Gbg nästa gång /byZan Quote
vovven Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Jag hälsade på Jan idag och kom att tänka på en låt av Bachman Turner Overdrive. "You ain´t seen nothing yet" Quote
Svanteborg Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Den där bysten med grönsaker i skulle passa finfint som godisskål riktigt fint bygge annars! Fantastiskt snyggt golv! Quote
Traditional Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 Ni i Västsverige tycks sannerligen vara bra på allehanda hifirelaterade verksamheter! Jag hade förmånen att få en stereodemonstration av Jan Ardstål, på en hifi-mässa i Umeå, för många år sedan. Då spelade han bl a Patos högtalare och Densen elektronik. Utifrån sin bakgrund som orgelbyggare mm framstod han som en mycket ljud- och teknikkunnig person. Därtill mycket sympatisk. Jag önskar er all lycka i fortsättningen! Quote
Recommended Posts