Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag har några julklappar med tweaks som jag vill ge bort, men mitt bankkonto är tomt så jag kan inte skicka dom. Jag tänkte sätta alla julklapparna i en pulka och dra den till folk söder om Stockholm, är det en bra idé? Jag kan sätta på min tomtemask också.

julklappar.jpg

Posted
Jag har några julklappar med tweaks som jag vill ge bort, men mitt bankkonto är tomt så jag kan inte skicka dom. Jag tänkte sätta alla julklapparna i en pulka och dra den till folk söder om Stockholm, är det en bra idé? Jag kan sätta på min tomtemask också.

julklappar.jpg

Det är alltid bra att vara snäll kring jul (och annars också för den delen). Men vad är det som får dig att tro att folk söder om huvudstaden är i särskilt stort behov av tweaks?

Posted
Det är alltid bra att vara snäll kring jul (och annars också för den delen). Men vad är det som får dig att tro att folk söder om huvudstaden är i särskilt stort behov av tweaks?

Det är för att jag bor söder om huvudstaden och jag inte kan promenera längre än så. Efter 8-9 timmar börjar det göra ont och jag börjar halta.

Posted

Så är det också så att jag också bor söder om stan och jag har ju länge tweakat om vad som är den rätta satsningen för att även jag ska komma i något slags nirvana. :Thinking:

Posted

Det är svårt att hitta audiofiler där jag bor, det är mest fullgubbar, knarkare och andra konstiga typer där jag bor.

Finns det någon stor Euphoniaträff på julen någonstans? I så fall kan alla klappar ges bort där. Jag kan skicka allt i ett paket, och sen ger någon bort alla julklappar på träffen. Bra idé?

Posted

Jag har ritat en karta där jag ska gå min tomte runda. Om du bor inom detta område, skicka PM med adress och portkod så jag kommer in i trappen. Jag ska lägga julklappen utanför dörren på natten som en riktig tomte.

tomtekarta.jpg

Posted

http://www.coconut-audio.com/images/julklappar.jpg

Bilden signalerar fin julklappskänsla och det är ju ett trevligt julprojekt som jag hoppas kan bli genomfört.

Vi har inga julgransträffar på gång men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp... ;):)

Guest Musicus
Posted

Nå er jeg ikke så lokal kjent, men det der så ut som ett veldig snillt, men dog kanskje noe overambisisøst julegave prosjekt, det er tanken som teller, god jul.. :santagrin:

mvh