Patrick82 Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Jag har några julklappar med tweaks som jag vill ge bort, men mitt bankkonto är tomt så jag kan inte skicka dom. Jag tänkte sätta alla julklapparna i en pulka och dra den till folk söder om Stockholm, är det en bra idé? Jag kan sätta på min tomtemask också. Quote
bigblue Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Jag har några julklappar med tweaks som jag vill ge bort, men mitt bankkonto är tomt så jag kan inte skicka dom. Jag tänkte sätta alla julklapparna i en pulka och dra den till folk söder om Stockholm, är det en bra idé? Jag kan sätta på min tomtemask också. Det är alltid bra att vara snäll kring jul (och annars också för den delen). Men vad är det som får dig att tro att folk söder om huvudstaden är i särskilt stort behov av tweaks? Quote
Patrick82 Posted December 12, 2012 Author Posted December 12, 2012 Det är alltid bra att vara snäll kring jul (och annars också för den delen). Men vad är det som får dig att tro att folk söder om huvudstaden är i särskilt stort behov av tweaks? Det är för att jag bor söder om huvudstaden och jag inte kan promenera längre än så. Efter 8-9 timmar börjar det göra ont och jag börjar halta. Quote
gcs Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Så är det också så att jag också bor söder om stan och jag har ju länge tweakat om vad som är den rätta satsningen för att även jag ska komma i något slags nirvana. Quote
Patrick82 Posted December 13, 2012 Author Posted December 13, 2012 Det är svårt att hitta audiofiler där jag bor, det är mest fullgubbar, knarkare och andra konstiga typer där jag bor. Finns det någon stor Euphoniaträff på julen någonstans? I så fall kan alla klappar ges bort där. Jag kan skicka allt i ett paket, och sen ger någon bort alla julklappar på träffen. Bra idé? Quote
Patrick82 Posted December 13, 2012 Author Posted December 13, 2012 Jag har ritat en karta där jag ska gå min tomte runda. Om du bor inom detta område, skicka PM med adress och portkod så jag kommer in i trappen. Jag ska lägga julklappen utanför dörren på natten som en riktig tomte. Quote
Timbre™ Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Jag har några julklappar med tweaks som jag vill ge bort, men mitt bankkonto är tomt så jag kan inte skicka dom. Jag tänkte sätta alla julklapparna i en pulka och dra den till folk söder om Stockholm, är det en bra idé? Jag kan sätta på min tomtemask också. http://www.coconut-audio.com/images/julklappar.jpg Bilden signalerar fin julklappskänsla och det är ju ett trevligt julprojekt som jag hoppas kan bli genomfört. Vi har inga julgransträffar på gång men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp... Quote
Guest Musicus Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Nå er jeg ikke så lokal kjent, men det der så ut som ett veldig snillt, men dog kanskje noe overambisisøst julegave prosjekt, det er tanken som teller, god jul.. mvh Quote
Patrick82 Posted December 15, 2012 Author Posted December 15, 2012 Första julklappen utdelad Edit: bäddade in videon//Calle_jr Quote
Otto Posted December 15, 2012 Posted December 15, 2012 UNDERBART !.. .. Eller varför inte ta bilen, som den här "moderna" tomten: Quote
Patrick82 Posted December 16, 2012 Author Posted December 16, 2012 (edited) Andra julklappen utdelad Edited December 17, 2012 by calle_jr Quote
Patrick82 Posted December 17, 2012 Author Posted December 17, 2012 Om du bor lite utanför röda linjen går det bra också. Quote
Recommended Posts