Timbre™ Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Vissa säsonger kan få ett abrupt slut och den här gången kändes det verkligen som en dans på skör tråd. Först och främst ett stort tack till mikael2 som guidade Euphonia tillbaka ut i Cyberrymden och till K-man för visat deltagande och engagemang. Nyper en symbolisk bild från gräddfilstråden... Quote
Timbre™ Posted November 10, 2012 Author Posted November 10, 2012 Vi kanske inte märker det men Euphonia får därmed ta del av den nya Litespeed-teknologin som skall göra forumslivet så mycket snabbare. Efter tre dygns negativa förväntningar är det kanske dags att se lite ljusare på tillvaron... Quote
eliot Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Tack till Mikael2 & K-man samt naturligtvis Timbre ? Eliot Quote
calle_jr Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Vilket rinn det blev nu! Och små försnyggande detaljer. Quote
Timbre™ Posted November 10, 2012 Author Posted November 10, 2012 Vilket rinn det blev nu! Och små försnyggande detaljer. Var hittar du detaljerna... Quote
new order Posted November 10, 2012 Posted November 10, 2012 Visst går det snabbare nu?Mikael2 har magiska fingrar helt klart! Quote
Matrixen Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Det är vanligt att man saknar kon först när båset är tomt! Euphonia är ju en fixpunkt för många av oss. Skönt att vi är tillbaka. Jag uppskattar alla ansträngningar som påskyndat normaliseringen! Samtidigt tycker jag det är viktigt att vi inser att ett kamratforum som euphonia inte är en självklar och allmän rättighet utan en för vissa unnad möjlighet till samvaro och utbyte. Den påtvingade paus som vi just genomled kan få verka som lämplig påminnelse om livets allmäna förgänglighet och uppmaning till uppskattning och ödmjuket inför Timbre och hans stödtrupper! Quote
calm Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Trodde inte att Euphonia-abstinens skulle kännas så tungt i huvud och hjärta! Kul att vara tillbaka och tack alla inblandade! Calm Quote
byZan Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Roligt att forumet fungerar igen Tur att det finns personer som fixar så att alla 1:or och nollor hamnar på rätt plats. /byZan Quote
calle_jr Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Var hittar du detaljerna... Exvis är dropdown-menyerna gråtonade fält med svart text och en vit pil mot blå bakgrund. Så har det väl inte sett ut tidigare? Edit: Ser nu att de inte ser likadana ut i Windows som i iOS Quote
Apexorca Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Medan allt låg nere hann jag göra mer kabeltester och när jag kände mig klar med det var E tillbaka. Kul och perfekt tajming! Quote
Timbre™ Posted November 11, 2012 Author Posted November 11, 2012 Medan allt låg nere hann jag göra mer kabeltester och när jag kände mig klar med det var E tillbaka. Kul och perfekt tajming! Ett beställningsjobb... Quote
Peak Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Godt, at i kom tilbage, blev helt urolig Quote
Apexorca Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Ett beställningsjobb... Ett jobb för att lära mig mer om kablar samtidigt som jag är på jakt efter det perfekta ljudet. Quote
Recommended Posts