linkan_82 Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 Hej jag har en s-amp-1-dsp som jag försöker att få att funka med pc remote via dator, men ej lyckats. Jag har medföljande omvandlare från com-usb samt kjör jag win7 på min dator. När jag kopplar ihop allt så blir det automatiskt installerat påp comport nr 5, med felmeddelande 10 (den här enheten kan inte starta), har försökt ändra till comport 1, men då med samma felmeddelande plus att pc remote programet då ej hittar vald com port??? Hur får jag detta att funka? Quote
jbwe72 Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 (edited) Hej ! Prova att mejla XTZ:as support. Edited October 29, 2012 by jbwe72 Quote
linkan_82 Posted October 29, 2012 Author Posted October 29, 2012 har testat, de säger att win7 inte är komp med detta? fast filen amn laddar hem heter win7??? Någon som kör xtz remote med win7??? Quote
linkan_82 Posted October 29, 2012 Author Posted October 29, 2012 fick det att funka nu efter MYCKE besvär, men fortfarande ostabilt. Rekomenderar ingen, inte ens min värsta fiende att inhadla dator med op-syst nyare än xp Död åt vista win7 samt 8 Quote
tomano58 Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 fick det att funka nu efter MYCKE besvär, men fortfarande ostabilt. Rekomenderar ingen, inte ens min värsta fiende att inhadla dator med op-syst nyare än xp Död åt vista win7 samt 8 Ett annat sätt att angripa det hela är att installera tex Virtual Box (vbox) och sedan via vbox installera en virtuell XP-maskin på din Win 7. Sen kan du köra XP i ett eget fönster. Quote
Recommended Posts