Jump to content

JBL 4333 A


pihl

Recommended Posts

Her er mit anlæg som det tager sig ud anno høsten 2012.

Mine højttalere som er seneste anskaffelse er JBL 4333 A, sluttrinnet er en DIY Lé Class A 20 watt og kilden er en Mytek DSD 192 dac der fodres af en MacMini.

2012-10-10_215738_IMG_1019.JPG

2012-10-10_215717_IMG_1020.JPG

Jeg synes det spiller rigtig godt, med god drive, live feeling og en lækker bund. :icon_smile_cool:

Link to comment
Share on other sites

Her er mit anlæg som det tager sig ud anno høsten 2012.

Mine højttalere som er seneste anskaffelse er JBL 4333 A, sluttrinnet er en DIY Lé Class A 20 watt og kilden er en Mytek DSD 192 dac der fodres af en MacMini.

2012-10-10_215738_IMG_1019.JPG

2012-10-10_215717_IMG_1020.JPG

Jeg synes det spiller rigtig godt, med god drive, live feeling og en lækker bund. :icon_smile_cool:

Så grymt coolt det är med gamla JBL:are. Snyggt!

Man riktigt ser livekänslan denna anläggning spelar med :)

Link to comment
Share on other sites

Så grymt coolt det är med gamla JBL:are. Snyggt!

Man riktigt ser livekänslan denna anläggning spelar med :)

Tak :) Ja jeg synes også, at de er cool og så spiller de super godt! Kunne godt tænke mig, at prøve dem med et større slutsteg, men de er ikke tunge at drive, så de 20 watt går det udemærket.

Link to comment
Share on other sites

Hej, kul att se monitorer i hemmiljö och högtalare med horn förstås.

Har du testat att byta plats på dom? Normalt vill man ha diskanthornen på insidan. Dessutom då dina linser på mellanregistren kan ge lite reflexer. Det kan finnas en stabilare stereobild att hämta om än kanske något smalare stereobild.

mvh/Harryup

Link to comment
Share on other sites

Nope, hålen upptill för diskanthornen är dubbla för att man skall kunna göra dom spegelvända utan att JBL behövde tillverka olika högtalare.

Så kika en extra gång.

mvh/Harryup

Det har jag gjort nu men jag blir inte så mycket klokare, men du har säkert rätt,

Link to comment
Share on other sites

Hej, kul att se monitorer i hemmiljö och högtalare med horn förstås.

Har du testat att byta plats på dom? Normalt vill man ha diskanthornen på insidan. Dessutom då dina linser på mellanregistren kan ge lite reflexer. Det kan finnas en stabilare stereobild att hämta om än kanske något smalare stereobild.

mvh/Harryup

Hej. Jeg har kun haft dem i kort tid, så jeg har ikke prøvet med diskanten inderst, synes det er et godt og stabilt stereobilled, omend ikke så dybt. Har heller ikke forsøgt uden linserne. Indtil nu har jeg bare nydt den kraffulde og dynamiske lyd.

Link to comment
Share on other sites

De ser ut att vara lika, alltså inte vänster/höger...

Det er ganske som det skal være. Der er afdækkede huller, således at kabinettet er det samme for højre og venstre højttaler, men diskantens plasering tilpasses.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...