buris Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 Hej!! Jag undrar ifall det är någon på detta forum som äger eller som har lyssnat på WLM sonata eller högtalaren Ascendo C7. Tacksam för svar, Tomas Quote
calle_jr Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Ascendo har jag lyssnat på några gånger, C7 endast en gång. Mycket trevliga! De verkar inte vara allätare vad gäller förstärkeri, och det var förvånande liten wow-faktor ihop med Soulution. Jag tyckte däremot att de tävlade om best in show ihop med Behold i München både 2008 och 2009. Quote
buris Posted October 13, 2012 Author Posted October 13, 2012 Tack calle jr! Jag hörde att dom låter bäst ifall dom står en bit ut ifrån bakvägg minst 40-50cm med tanke på drn bakåt riktade diskanten. det blir nog inte accepterat av frugan åtminstonde intr där vi bor nu, så det blir nog rtt par respons istället. Dem har jag varit sugen på i säkert 10 år Men aldrig haft råd. Quote
Recommended Posts