KlutzDesign Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 (edited) Då vi löpande har uppgraderat vår demoanläggning har vi lite godsaker att sälja ut: [b]1. Bakoon AMP-11R (10W versionen).[/b] Silver anodiserat. Inkl. RCK-12 hyllan. Fantastisk liten förstärkare till lättdrivna högtalare. Nypris 43.990. Demo ex: SEK 23.000.- Såld till en glad köpare som mailade tilbaka: ”Det är den första transistorbaserade förstärkare som jag känner att jag skulle kunna leva med på lite längre sikt. Den har inte riktigt en rörförstärkares värme och förmåga att fylla en elektrisk återgivning av ljud med (konstgjort?) liv. Men å andra sidan är den klar som en fjällbäck, kommunikativ och lyfter fram nyanser och detaljer som fastnar på vägen i min rörförstärkare. Den är helt enkelt så bra att jag inte kan tänka mig att skicka tillbaka den till dig.” 2. Zodiac Gold + Voltikus DAC. Guld färgat. Otrolig DAC + hörlursförstärkare. Nypris 35.400. Demo ex: SEK 20.500 NU SEK 19.000 SEK 3. Audience AU24 högtalarkablar, 2.3m med spader Lite äldre par inköpt som begagnade för tre år sen – fortfarande fenomenala kabler. Inköpspris SEK 9.000. Demo ex: SEK 4.250.- NU SEK 3.500.- 4. ADL Furutech Cruise Portable Headphone DAC & Amplifier med ADL Formula 2 USB-mB kabel (0,6m). Oanvänt liten DAC för ”high-end” ljud till, på och från jobbet (tack vara Li-Ion batteriet). Nypris SEK 5.090 (4.595.- + 495.-). Specialpris: SEK 3.000.- NU SEK 2.500.- Skickas med UPS inom Sverige (inkluderat i priset). Förskottsbetalning på alla varor. Ingen bytesrätt. Maila för mer info eller intresse: michael@klutzdesign.com Edited December 5, 2012 by KlutzDesign Quote
KlutzDesign Posted November 23, 2012 Author Posted November 23, 2012 Nu har både Bakoon AMP-11R och Zodiac DACen sålts. 1. Bakoon AMP-11R (10W versionen). Silver anodiserat. Inkl. RCK-12 hyllan. Fantastisk liten förstärkare till lättdrivna högtalare. Nypris 43.990. Demo ex: SEK 23.000.- Såld till en glad köpare som mailade tilbaka: ”Det är den första transistorbaserade förstärkare som jag känner att jag skulle kunna leva med på lite längre sikt. Den har inte riktigt en rörförstärkares värme och förmåga att fylla en elektrisk återgivning av ljud med (konstgjort?) liv. Men å andra sidan är den klar som en fjällbäck, kommunikativ och lyfter fram nyanser och detaljer som fastnar på vägen i min rörförstärkare. Den är helt enkelt så bra att jag inte kan tänka mig att skicka tillbaka den till dig.” 2. Zodiac Gold + Voltikus DAC. Guld färgat. Otrolig DAC + hörlursförstärkare. Nypris 35.400. Demo ex: SEK 20.500 NU SEK 19.000 SEK 3. Audience AU24 högtalarkablar, 2.3m med spader Lite äldre par inköpt som begagnade för tre år sen – fortfarande fenomenala kabler. Inköpspris SEK 9.000. Demo ex: SEK 4.250.- NU SEK 3.500.- 4. ADL Furutech Cruise Portable Headphone DAC & Amplifier med ADL Formula 2 USB-mB kabel (0,6m). Oanvänt liten DAC för ”high-end” ljud till, på och från jobbet (tack vara Li-Ion batteriet). Nypris SEK 5.090 (4.595.- + 495.-). Specialpris: SEK 3.000.- NU SEK 2.500.- Skickas med UPS inom Sverige (inkluderat i priset). Förskottsbetalning på alla varor. Ingen bytesrätt. Maila för mer info eller intresse: michael@klutzdesign.com Quote
Recommended Posts