ninja Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Passa på och lyssna innan den försvinner! http://www.svtplay.se/video/295467/pink-fl...h-you-were-here eller köp: på CDON tex. Quote
new order Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Passa på och lyssna innan den försvinner! http://www.svtplay.se/video/295467/pink-fl...h-you-were-here eller köp: på CDON tex. Såg dokumentären på svt.Visst är det ett helt fantastiskt album.Intressant att se om alla problem de hade under inspelningen,och ändå lyckades göra denna klassiker. Den nya remastrade låter gudomligt.Så köp! Quote
Hasse Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Såg dokumentären på svt.Visst är det ett helt fantastiskt album.Intressant att se om alla problem de hade under inspelningen,och ändå lyckades göra denna klassiker. Den nya remastrade låter gudomligt.Så köp! Mycket bra program. Är det SACD-utgåvan du menar? Quote
new order Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Mycket bra program. Är det SACD-utgåvan du menar? Nej.min kusin köpte den nyremastrade på cd när han var på semester nyligen.På cd. Quote
Hasse Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Nej.min kusin köpte den nyremastrade på cd när han var på semester nyligen.På cd. Den här kanske? Quote
new order Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Den här kanske? Mm.Det bör vara den. Quote
Matrixen Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Den här kanske? Jag har och spelar gärna CD-utgåvan som är baserad på digital remaster från 92/94. Möjligen är den remastrad 92 o min utgåvas batch utgiven 94. Vet inte hur årtalen skall tolkas... Med en vettig CD-spelare så upplever jag den som tillräckligt bra för att kunna njuta av musiken och inte tänka på ljudkvalitet. Stod inget årtal på utgåvan i länken!? Quote
Matrixen Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Jag har och spelar gärna CD-utgåvan som är baserad på digital remaster från 92/94. Möjligen är den remastrad 92 o min utgåvas batch utgiven 94. Vet inte hur årtalen skall tolkas... Med en vettig CD-spelare så upplever jag den som tillräckligt bra för att kunna njuta av musiken och inte tänka på ljudkvalitet. Stod inget årtal på utgåvan i länken!? Noterade just att det inte är samma utgåva. Tror dock att det är svårt att gå fel med denna musik! Quote
Recommended Posts