Jump to content

Recommended Posts

Posted
Såg dokumentären på svt.Visst är det ett helt fantastiskt album.Intressant att se om alla problem de hade under inspelningen,och ändå lyckades göra denna klassiker.

Den nya remastrade låter gudomligt.Så köp!

Mycket bra program. Är det SACD-utgåvan du menar?

Posted
Den

här kanske?

Jag har och spelar gärna CD-utgåvan som är baserad på digital remaster från 92/94. Möjligen är den remastrad 92 o min utgåvas batch utgiven 94. Vet inte hur årtalen skall tolkas... Med en vettig CD-spelare så upplever jag den som tillräckligt bra för att kunna njuta av musiken och inte tänka på ljudkvalitet. Stod inget årtal på utgåvan i länken!?

Posted
Jag har och spelar gärna CD-utgåvan som är baserad på digital remaster från 92/94. Möjligen är den remastrad 92 o min utgåvas batch utgiven 94. Vet inte hur årtalen skall tolkas... Med en vettig CD-spelare så upplever jag den som tillräckligt bra för att kunna njuta av musiken och inte tänka på ljudkvalitet. Stod inget årtal på utgåvan i länken!?

Noterade just att det inte är samma utgåva. Tror dock att det är svårt att gå fel med denna musik!