lukasiskivarp Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Jag tycker det är lite för hårda tongångar på den här tråden om ni nu inte tycker om det är det väl bara låta tråden va och inte kommentera den. Sant.. Ber om ursäkt! Quote
Matrixen Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Om det är återkommande frågor du får, så kan du ju börja bygga på en FAQ bas/lista, för du har förmodligen svaren kvar och redo att publiceras. Om du lägger timtal på att säkerställa att ditt svar blir rätt till en kund, så kan det ju vara ett mervärde att dela med sig av denna kunskap till fler potentiella kunder. Baksidan är kanske att du riskerar få ännu fler kunder.... Quote
shaft Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Luktar "konstprojekt" lång väg......alla som svarar i trådarna är förmodligen en del av projektet Quote
tomano58 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Luktar "konstprojekt" lång väg......alla som svarar i trådarna är förmodligen en del av projektet Nejdå, Patrick82 har varit med länge och det är alltid lika underhållande att läsa de trådar han startar. Quote
shaft Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Nejdå, Patrick82 har varit med länge och det är alltid lika underhållande att läsa de trådar han startar. Jo jag vet och har haft kul med hans trådar också under lång tid Som evt, "konstprojekt" så kan jag tycka att han har poänger i sin approach och tweaks för att visa hur tokig hifi-världen kan vara ibland. Jag har varit med så länge att jag upphört av att förvånas över de fonomen som kommit och gått. Vi minns väl Peter Belts trix samt gröna pennor till CD skivor etc etc. Fast i slutändan får vi väl väl ta Patrick82s eskapade precis som vi vill och har lust till. Mig stör det inte och jag önskar bara lycka till för Patrick vad han än tar för sig och har för syfte Quote
tomano58 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Jo jag vet och har haft kul med hans trådar också under lång tid Som evt, "konstprojekt" så kan jag tycka att han har poänger i sin approach och tweaks för att visa hur tokig hifi-världen kan vara ibland. Jag har varit med så länge att jag upphört av att förvånas över de fonomen som kommit och gått. Vi minns väl Peter Belts trix samt gröna pennor till CD skivor etc etc. Fast i slutändan får vi väl väl ta Patrick82s eskapade precis som vi vill och har lust till. Mig stör det inte och jag önskar bara lycka till för Patrick vad han än tar för sig och har för syfte Haha.... för att inte tala om de små plastremsorna man skulle fästa i gardiner o annat. Quote
Timbre™ Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Nejdå, Patrick82 har varit med länge och det är alltid lika underhållande att läsa de trådar han startar. Om Euphonia på något sätt haft kommersiella intressen skulle Patrick82 haft hög prioritet med tanke på läsintresset för de trådar som finns i våra arkiv. Nu är det inte så, men underhållningsvärdet är fortfarande lika högt. Quote
Krima Posted October 1, 2012 Posted October 1, 2012 Om Euphonia på något sätt haft kommersiella intressen skulle Patrick82 haft hög prioritet med tanke på läsintresset för de trådar som finns i våra arkiv. Nu är det inte så, men underhållningsvärdet är fortfarande lika högt. Ja Patrick82 är ett allsmäktigt geni, tror nog att han kommer bli större än Jobs. Ja vi kommer med all säkerhet säga att Jobs vem fan var det? Komma här dragandes med Jobs mot den store Patrick82. Nej nu skall jag dra fram bönemattan.. Quote
diesel Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Nejdå, Patrick82 har varit med länge och det är alltid lika underhållande att läsa de trådar han startar. Gjordes det inte tester av han produkter här på forumet ? Quote
Timbre™ Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Gjordes det inte tester av han produkter här på forumet ? Det finns en tropiktråd från sommaren 2010. Jösses så fort tiden snurrar iväg... Quote
Recommended Posts