Jump to content

Recommended Posts

Posted

For alle som vurderer å kjøpe seg PASS LABS utstyr brukt anbefaler jeg å sjekke ut SUBASAUDIO først! Bruktsalgene her på Euphonia blir da ikke så billige lenger!! :)

Posted

Gamle modeller ar lagt ut av X350 til 49.000 og 45.000 av Jawen og Rydberg- det er kostbart når SUBAS kan skaffe den nye X350.5 med 3-års garanti til litt over 60.000kr!

Posted

Fri prissättning gäller och det är ju upp till eventuella spekulanter att avgöra huruvida priset är attraktivt eller ej. Prisdiskussioner och köpslående tas naturligtvis via PM.

Posted

Viking: Lite över 60000 kr?? Det var 67450 kr! Det kallar jag inte lite över 60000 kr i alla fall.... Då passar det bättre att säga nästan 70000 kr tycker jag.

Posted

Akkurat pris vil variere da jeg betalte med dollar- da er det kursen som svgjør og den er SVÆRT BRA for øyeblikket! :D

Timbre: Jeg opplyser om dette da mange lever i den misforståelsen at de koster 110.000kr- noe de altså IKKE gjør på SUBAS! Det er greit å vite billigste nypris FØR du handler brukt! Ville ikke du også det? Altså: Jeg har bestilt og betalt X350.5 gjennom SUBAS!

Posted

Självklart måste man som spekulant skaffa sig en full prisbild innan man börjar gräva i plånboken. Dock är det inget att orda om så länge begagnatpriset är lägre än nypriset.

Guest Rydberg
Posted

Grattis till inköpet! Jag vet att du kommer att bli nöjd! :)

Posted

Jag hoppas att vi får lyssningsintryck när du nu får den.

Appropå Subas så är det ingen hemlighet att jag är en stadig kund där. Förstklassig service, rekommenderas starkt.

Mvh/gurin

Posted

Ja, Hans er en dyktig kar med skikkelig serviceinnstilling!