A/Wing. Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Säljer mina Zoltan på grund av uppgradering av systemet. För mer info. om högtalaren gå in på Peaks hemsida. Högtalarna har fått en uppgradering i form av nya diskanter från Morell. Två ägare och i mint kond. Tänkt pris 135000kr. Quote
Hermes Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Säljer mina Zoltan på grund av uppgradering av systemet. För mer info. om högtalaren gå in på Peaks hemsida. Högtalarna har fått en uppgradering i form av nya diskanter från Morell. Två ägare och i mint kond. Tänkt pris 135000kr. Hej Anders! Göte Petter vad du uppgraderar! Sist var det väl Princess? 135Kkr är en del men jag var ju hos dig och lyssnade en gång på dem... Och det gör att jag trots priset ändå är intresserad. Hur är läget annars? Kommer du till Arken? Själv är jag i Lund nu med min fru. Funderar på att komma till Gbg til helgen. /Magnus Quote
A/Wing. Posted October 6, 2012 Author Posted October 6, 2012 Säljer mina Zoltan på grund av uppgradering av systemet. För mer info. om högtalaren gå in på Peaks hemsida. Högtalarna har fått en uppgradering i form av nya diskanter från Morell. Två ägare och i mint kond. Tänkt pris 135000kr. NYTT PRIS. 125000kr. Quote
Recommended Posts