Engelholm Audio Posted August 25, 2012 Posted August 25, 2012 Väl mött på Opalen! Vi ställer ut tillsammans med Transient Design! Apparatlistan innehåller rörförstärkare, datorlösning m DAC, vinylspelare, cdspelare, ny kabelmodell och vår nya högtalarmodell Solo M. Vi är minst sagt ivriga att få visa upp detta smörgåsbord av njutningsmedel! Quote
calm Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 Väl mött på Opalen! Vi ställer ut tillsammans med Transient Design! Apparatlistan innehåller rörförstärkare, datorlösning m DAC, vinylspelare, cdspelare, ny kabelmodell och vår nya högtalarmodell Solo M. Vi är minst sagt ivriga att få visa upp detta smörgåsbord av njutningsmedel! Kul! Då blir det garanterat ett besök! Alltid spännande med nyheter! Calm Quote
lukasiskivarp Posted August 27, 2012 Posted August 27, 2012 Väldigt spännande, hoppas jag får möjlighet att ta mig dit Quote
Kilgore Posted August 27, 2012 Posted August 27, 2012 Ska bli kul att lyssna på. Vi ses på Opalen! Quote
Engelholm Audio Posted August 27, 2012 Author Posted August 27, 2012 Lukasiskivarp och Calm - hoppas på att se er där. Quote
lukasiskivarp Posted August 27, 2012 Posted August 27, 2012 Lukasiskivarp och Calm - hoppas på att se er där. Det lutar ditåt.. Quote
Apexorca Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Skall bli mycket roligt att höra. Det har jag velat länge. Jag kommer. Quote
Recommended Posts