gozzi Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Har länge gått och tänkt på att det var dags att ta upp vinylen igen, nu när jag äntligen tagit tag i saken och köpt en lovande spelare och ett riia som jag läänge sneglat på.. har jag stött på ett litet problem ! Problemet är att få spelaren monterad samt att få tonarmen och pickupen inställda rätt, ska ner till ljudkompaniet idag men han verkade tveksam och Esoterisk hifi hade tyvärr ingen som kunde assistera. Känns lite meckigt att åka till Sthlm för att få den monterad och klar, frågan är hur spelaren trivs i bilen på hemvägen . ? Självklart så betalar jag för hjälpen ! Quote
conan Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Vilken spelare och RIAA pratar vi om? Vi kanske kan hjälpa till på distans ... Forumet har många vinylentusiaster ... Quote
wulfman77 Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Hej Riaa: t bör ju jag kunna hjälpa till om du känner för det. Har ju provat det lite Bara att pm:a mig om du vill. Mvh magnus Quote
gozzi Posted August 27, 2012 Author Posted August 27, 2012 Wulfman: Härligt, då skickar jag dig ett pm när spelaren är monterad och det är dags att ge sig på Riiat . Conan: Det är en Clearaudio spelare och en Transfiguration pickup.. tack för erbjudandet om distans hjälp men har lyckats få tag på kunnigt folk kommande helg, så nu går jag i väntans tider ! Quote
Recommended Posts