Ekman Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Grattis. Ska man va snabb och redan nu utnämna Pekka Johansson eller Knoppen till nästa års vinnare? Quote
Timbre™ Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Grattis. Ska man va snabb och redan nu utnämna Pekka Johansson eller Knoppen till nästa års vinnare? Den va' faktiskt bra... Quote
Engelholm Audio Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Grattis Naqref! Jag har haft med Naqref att göra sedan Hififorums start, där HFLS-1 sticker ut som det märkvärdigaste. Utöver detta har det blivit många email, PM och diskussioner - även IRL. Bilden nedan är uppdaterad senast januari, 2003. Ett par custom-byggen plus Nagref's subb, Peerless XLS bas, aktivt filter och (NAD?) slutsteg. Jag gissar Anders är nöjd med suget i blicken! Quote
Apexorca Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Grattis! Ser Holfi prylar till vänster i bilden. Jag var mycket nära att köpa Holfi i slutet av 90-talet. De föll på målsnöret. Quote
Engelholm Audio Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Grattis! Ser Holfi prylar till vänster i bilden. Jag var mycket nära att köpa Holfi i slutet av 90-talet. De föll på målsnöret. Sedär! Ett förtydligande är att Anders är på besök hos mig. Holfi-riggen är således min, medan subb och NAD är Anders. Quote
kaffekoppen Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Stort grattis Anders! Nästa gång borde Timbre eller Ulf ligga rysligt bra till för utmärkelsen om man tittar på röstningarna Quote
Timbre™ Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Stort grattis Anders! Nästa gång borde Timbre eller Ulf ligga rysligt bra till för utmärkelsen om man tittar på röstningarna Kan bara hoppas att det blir tredje gången gillt för Ulf B Strange. Men det är kanske bäst att ta en omröstning i sänder... Quote
new order Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Vi får vara mer på tå nästa gång boys! Quote
Almen Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 (edited) Strange ligger väl å andra sidan väldigt bra till för Lifetime Achievement Award. Det som är trevligt med Folkets Röst är att personer som kanske inte passar in på kriterierna för LAA men som ändå betytt mycket för många vad gäller HiFi kan uppmärksammas också. Edited September 12, 2012 by Almen Quote
Recommended Posts