Guest Musicus Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 (edited) Da er det dags igjen for 11 året i rad om jeg regner rett, kanskje som en liten oppvarming til det som skal foregå i Gbg under sept . Man kjører E6 ca 25 mil norrover fra Gøteborg mot Oslo og tar av vid Moss og tar ferja over til Horten, der ligger hotellet på kajen. Turen tar ca 2,5t fra Gbg til Moss og 30 min med ferja over fjorden. HiFimessen 2012 mvh Edited August 21, 2012 by Musicus Quote
das Boot Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 Mege fin poster Precis vad jag också tänkte på. Verkligen bra gjord!! Quote
Almen Posted August 28, 2012 Posted August 28, 2012 Mege fin poster Precis vad jag också tänkte på. Verkligen bra gjord!! +1! Vem har designat den? Quote
Guest Musicus Posted August 30, 2012 Posted August 30, 2012 Precis vad jag också tänkte på. Verkligen bra gjord!! +1! Vem har designat den? Pia heter hun, og er svigerinnen til han som arrangerer messen, jobber visst profesjonellt med det mvh Quote
Guest Musicus Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Det har vært messe i Horten i helgen, og til tross for jobbing ble det tid til en snar visitt, her ett utvalg av messen tatt av en anne deltager og som en teaser til helgen i Gbg Horten 2012 mvh Quote
P-pan Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Riktigt fina bilder måste jag säga och man kan ju inte annat än förundras över hur Morten har hunnit med ? Tack för länken Quote
Guest Musicus Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 (edited) Riktigt fina bilder måste jag säga och man kan ju inte annat än förundras över hur Morten har hunnit med ? Tack för länken Han var rett aktiv ja, snakket litt med ham og siden han og er med på Euphonia spurte jeg om ikke han kunne legge ut noen bilder her med, vi får se om de kommer ... mvh Edited September 11, 2012 by Musicus Quote
Recommended Posts