Jump to content

Recommended Posts

Posted

Efter många års väntan så flyttade familjen äntligen ner till Kalmartrakten - eller närmare bestämt Öland.

Finns det några ljudintresserade själar i krokarna måntro? Alltid roligt med med folk i närheten att byta intryck och lyssningsstunder med.

Jag spelar just nu Audio Physic Virgo V som jag har svårt att tro jag någonsin kommer byta ut. Tyvärr sålde jag min Octave v70 som passade alldeles utmärkt ihop med AP. Istället blev det en budgetvariant i form av Cambridge 840A som till trots spelar fantastiskt bra.

Mitt nya projekt stavas vinyl - vi får se vart det leder.

Ha det!

Robin

Posted

Hej Robin,

Jag har under lång tid haft ett gediget hifiintresse och bor i Kalmar (tidigare Nybro), nu har jag dock av olika anledningar sålt av nästan hela min anläggning, har bara en budgetanläggning kvar bestående av Dynaudio Contour 1.1, en Yamaha reciver och datorn som källa. Men vem vet vad framtiden har i sitt sköte? Kul med likasinnade trots allt - du får gärna spana lite på min hemsida för att se vad jag haft tidigare... http://www.hifi-corner.com

MVH

Joakim

Efter många års väntan så flyttade familjen äntligen ner till Kalmartrakten - eller närmare bestämt Öland.

Finns det några ljudintresserade själar i krokarna måntro? Alltid roligt med med folk i närheten att byta intryck och lyssningsstunder med.

Jag spelar just nu Audio Physic Virgo V som jag har svårt att tro jag någonsin kommer byta ut. Tyvärr sålde jag min Octave v70 som passade alldeles utmärkt ihop med AP. Istället blev det en budgetvariant i form av Cambridge 840A som till trots spelar fantastiskt bra.

Mitt nya projekt stavas vinyl - vi får se vart det leder.

Ha det!

Robin