Säljer min uppsättning av denna otroligt välljudande referenskabel för ett riktigt vrakpris med anledning av en rejäl nergradering
i maskinparken där jag idag tyvärr inte har möjligheter för XLR kablar.
Kablarna är ganska långa, ca 2,5 meter, men passar då särskilt bra i system där man kör till separata slutsteg (monoblock)
Använde dom själv under många år i en uppsättning Advantage S250 monoblock samt CD/Försteg S1. För er som egentligen bara behöver en kortare
längd kabel?? Fundera en gång till över om det är längden som är det viktiga... eller välljud per investerad krona?? Själv har jag
alltid varit en nyttomaximerare som väger välljudet en bra bit högre än kosmetikan!
Kabeln är en absolut referenskabel och till denna penning får man extremt mycket välljud för pengarna!! Nypris för en uppsättning av liknande längd kostar en bra bit över 15 000 kr! Mina körde jag i en anläggning som kostat en bra bit över 100 000 kr.
Mitt pris prutat och klart är 2000 kr! Anledningen till det låga priset är att ytterstrumpan har släppt vid en av XLR kontakterna.
Detta är enkelt fixat med krympslang och värmepistol. I övrigt är naturligtvis XLR kontakterna samt anslutningarna i absolut
100% skick utan skador. Som sagt bara ytterstrumpan som släppt vilket alltså är ren kosmetika!!
Bilder kan självklart ordnas vid intresse! Kabeln kan hämtas i Lidköping vid Vänern.. Även skickas med bussfrakt på köparens bekostnad.
Svar via PM eller mobil 0707-661923
Mvh
/Dennis