Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Go:teborg High End Show 2010
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Nyhetsforum
Pages: 1, 2
Musicus
QUOTE (calm @ 2010-07-27 14:06 ) *
jag tycker om mångfald och är tillräckligt egoistisk att välja där utbudet är som bäst.

Själv kommer jag att frossa i hifi hela denna helg och skiter högaktningsfullt i alla branschintriger. Det är för mig helt ointressant, annars kan jag lika gärna stanna hemma om jag känner ett behov av att av någon outgrundlig anledning ta ställning.

Calm

Dessverre kan jeg nok ikke frossa pga jobbing denne helgen, men holder til 100% med i de andre obeservasjoner og meninger icon_smile_big.gif ...

mvh
new order
QUOTE (calm @ 2010-07-27 14:06 ) *
jag tycker om mångfald och är tillräckligt egoistisk att välja där utbudet är som bäst.

Göteborgsbesök är en höjdpunkt även för en Stockholmare som jag.

Vilken palett!!

Arken

Opalen

Hifistället

Marten Center

kanske något annat event?

Själv kommer jag att frossa i hifi hela denna helg och skiter högaktningsfullt i alla branschintriger. Det är för mig helt ointressant, annars kan jag lika gärna stanna hemma om jag känner ett behov av att av någon outgrundlig anledning ta ställning.

Calm

Bara att kopiera denna text och instämma till 100 % Väl talat.
Dan Brickman
Själv tycker jag att det är lite synd att allt inte är på samma ställe bara för att det blir lite enklare då MEN..

Nu går jag inne istan på lördagen och ut till Arken på söndagen och på det sättet hinner jag med mer, lyssnar mer och njuter lite mer.
Detta ska bli hur skoj som helst. Vi kanske syns..det börjar ju närma sig icon_smile_tongue.gif
calm
Finns nu ytterligare två rum på Elite Hotell Plaza, för roliga demos.

Audionords demo med Magico och nya DartZeel-slutstegen och ytterligare ett rum.

Detta skall bli mycket skoj att höra och se dessa.

Vi ses i Götet!

Calm
Bebop
QUOTE (calm @ 2010-08-31 10:41 ) *
Finns nu ytterligare två rum på Elite Hotell Plaza, för roliga demos.

Audionords demo med Magico och nya DartZeel-slutstegen och ytterligare ett rum.

Det är faktiskt 4 rum på Elite Hotell - två som Audionord håller i och HiFi Consult har också 2 rum där bl a Tidal, VTL och Wadia visas upp. Tidal har jag aldrig hört, men det skall vara kompetenta högtalare.
calm
QUOTE (Bebop @ 2010-08-31 14:35 ) *
Det är faktiskt 4 rum på Elite Hotell - två som Audionord håller i och HiFi Consult har också 2 rum där bl a Tidal, VTL och Wadia visas upp. Tidal har jag aldrig hört, men det skall vara kompetenta högtalare.

Se där ännu bättre! icon_smile_tongue.gif

Vi lär väl springa på varandra i korridorerna, ett antal Euphonia-medlemmar. Kul och ses IRL.

Calm
earwinSE
QUOTE (Bebop @ 2010-08-31 14:35 ) *
. Tidal har jag aldrig hört, men det skall vara kompetenta högtalare.

Mycket, mycket icon_smile_wink.gif
SWHEA
Mässan är öppen lördag 10 till 18 och söndag 10 till 16.

Välkomna
new order
Såg at Ktema är representerat!Oj så jäkla nice.Är otroligt nyfiken på Serblins nya! icon_smile.gif
DrT
Kul, det blir massor med trevliga demos och intressanta och kunniga utställare. Som resande från Stockholm gör jag det så enkelt som möjligt; jag bor på Opalen och har nära till Marten Centre mfl demos i centrum, sen får jag ta mig ut till Arken ena av mässdagarna. Jag tycker inte alls att det är något problem med flera mässor samma helg. Hade det varit uppdelat på flera olika helger hade jag nog bara rest ner till ena mässan. Det tar ändå tid och kostar en slant att ta sig ner till landets framsida...
Vi ses!
DrT
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.