Så igår kväll hände det igen. Det är ju typiskt när forumet nu är stabilt så har man skaffat sig en dator mus där man med en lätt slintning med tummen kan backa bakåt i webbläsaren och på så sätt radera bort allt man skrivit. I natt hände just detta när jag skrivit så gott som klart... då slog jag av datorn !
Jag kan ju ta bort den funktionen men samtidigt är den oerhört praktisk när man surfar omkring.
Nåja nu gör jag ett nytt försök.
stargazer: "Piteå Bänken" har även jag sett i verkligheten lite hastigt, mycket imponerande och jag har även sett den jag trodde var serienr #0001, nämligen den hos Hazard, eller är det new_orders som är #0001 eller är den #0002 ?
Detta måste utredas !!
Tack för dina tips.
Solid Steel hade jag inte sett förut, mycket snygga och imponerande men hittade ingen distributör i sverige, det kan ju dock gå och ordna ändå men lär inte bli billigt.
Audio Magic var oxå ett nytt namn men en del bänkar var skrämmande lika en del Empire bänkar.
Audio MagicEmpireFast Audio Magic bänken ser nog lite exklusivare ut. Den här typen av bänk kan fungera om jag bestämmer mig för att inte ha TV:n mellan högtalarna, då kan en framtida center hamna ovanpå bänken, med en TV där måste den vara i racken och då går den inte att ha i mitten med det staget där.
Atacama känner jag däremot till och dom bänkarna är snygga.
Jag är absolut öppen för "icke hifi" förslag, skulle nästa föredra det då dom oftast har sundare priser på några träskivor och metall bitar.
Pluto från Mio var absolut snygg, lite dumt att inte ha en hylla även längst ner dock men det kan ju fungera ändå. Hos mio hittade jag även denna
"Apollo" som inte såg så dum ut.
Kom gärna med fler förslag från mera möbel inriktade tillverkare än "hifi".
new_order: Jo nog ska jag väl klara av att bygga en Piteå bänk men fråga är som vi säger här uppe om jag ids ?!