QUOTE (Patrick82 @ 2010-05-16 14:56 )

Allvarligt tror du verkligen att en 35-årig man med elektronik för 100k är villig och hänga det här på sin stereo?
Titta på kabelproducenterna t.ex. eller övriga kringprylar!, vi gillar kolfiber, ädelträ, aluminium, dyrt skinn, ädelmetaller och allt som används i en rymdraket!
Bilderna du visar är på tok för likt det jag får hem från dagis vilket är gulligt när det är gjort av en 6-åring men har du sett ett enda inlägg på det här forumet som frågar efter gulligare produkter?
Vi gillar vetskapen om att det håller för 57 tons belastning och att det har lite högre tolleranser än ett kärnkraftverk!
Om du har en bra ide´så måste du tänka runt om kring den också, du behöver en förpackning som nån faktiskt vill lägga upp några tusenlappar för att få!
En hemsida som är lätt och finna och som inte har nått med kirurgiska ingrepp i livmodern om googlar namnet, där du beskriver din product, hur den funkar, hur jag köper den och lite recensioner och kundomdömen!
En bättre beskrivning än:"Och det är vad min jordrenare gör genom att den hänger från komponenten och suger åt sig bruset snabbare än den vanliga jordningen gör." det låter för mycket bullshit helt enkelt!
Om vi löst detta så hade jag gått till ett par handlare och frågat om dom vill lyssna på din pryl och fråga om deras ärliga åsikt angående ljudskilnad och om dom tror den går och sälja och till vilket pris, dom kan ju ändå marknaden!
Sen kanske medverka på nån mässa men då måste du kunna dema en hörbar skilnad med dina prylar, jag ska kunna gå därifrån och känna att jag behöver rena min jord!
Sen en tydligare plan, om du nu får en kanon recension säg årets tweak

och rätt som det är har du en beställning på 800 körsbär och det tar 12 timmar och bygga ett körsbär! hur ska du lösa det?
Det är inte din ide´jag sågar utan din förpackning av den, du har för tunn företagsplan än så länge!