QUOTE (PL300 @ 2010-05-20 21:51 )

För det första är det olagligt och ett uttag som inte är skruvat och jag tror inte att det är någon försäljningssucce och uppmana till lagbrott och bristande respekt för högspänning!

Det är säkrare än att löda fast kabeln direkt i väggen som många redan gör.

Det verkar väl inte så bra om produkten är värmekänslig eftersom det kan skilja ganska mycket mellan olika komponenter, klass A har ju ganska hög värmeutveckling eller om du placerar den i Afrika där det kan vara väldiga skillnader mellan dag och natt!
Acoustic Revive har samma problem men dom åtgärdar inte felet med deras RGC-24 Ground Conditioner, jag har märkt skillnader i ljudet beroende på temperatur. Men med mitt körsbär har jag isoleringen som en kudde med olika lager som behåller jämn temperatur.

För övrigt är dina åsikter så unika och din formgivning så ful att lyckas du sälja det här konceptet för 16k så ett stort grattis från mig!
Min flickvän började gråta när du sa att hennes formgivning är ful.

Ditt största problem är dock att du inte på nått sätt framstår som trovärdig, seriös eller ej och du verkar ju inte ha nått intresse av dom förslag som skrivits i tråden fastän det var du som ställde frågan från början.
Jag har använt förslagen i tråden och höjt priset till det som var rekommenderat, och jag har förbättrat min företagsidé.

Detta är mitt sista inlägg i denna tråden eftersom du nu även påstår att det även förbättrar hälsan så räcker det!
Tyvärr kan jag inte önska dig lycka till i detta projekt och det förnuftigaste du har skrivit är: "Jag har tillverkat över 100 men kastade bort dom" fortsätt med det sistnämnda!
Tourmaline är bevisat att förbättra hälsan:
"Tourmaline Powder can persistently release negative ions, emit far infrared ray and generate 0.06mA biological current. Hence it can purify air, accelerate the microcirculation of the body, adjust the balance of the body, resist bacterium and diminish inflammation, resist fatigue, soothe the nerves and quiet breath, and build up body health."