Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tillbaka i Cyberspace
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Nyhetsforum
Timbre™
Då vår VIP-support endast gäller måndag-fredag kl. 09-16 är det typiskt att forumet slumrar till en lördagsmorgon... icon_smile.gif
Vi har alltså ingen aning om vad som strulat men kollar upp det i veckan som kommer.
Matrixen
man fick iallafall anledning att pyssla med lite vardagliga ting sålänge icon_smile_wink.gif
K-man
...vi kom iallafall åt våra bildbanker och databaser under tiden...så det kändes rätt lugnt anyway...dessutom är databasen nu friskhetskontrollerad och det såg fint ut.... icon_smile.gif

Håller med Matrixen....såg ut att bli en lugn och avslappnad helg....men det sprack då det vaknade igen... icon_smile_big.gif

\\K-man
Matrixen
QUOTE (K-man @ 2010-03-20 21:24 ) *
...vi kom iallafall åt våra bildbanker och databaser under tiden...så det kändes rätt lugnt anyway...dessutom är databasen nu friskhetskontrollerad och det såg fint ut.... icon_smile.gif

Håller med Matrixen....såg ut att bli en lugn och avslappnad helg....men det sprack då det vaknade igen... icon_smile_big.gif

\\K-man

nu är ju inte euphonia stressande isig och för min del så är den enda pressen, mina påbörjade reportage. Min dator är återställd, men det är något infekterat med mitt framkallningsprogram icon_smile_blackeye.gif Hade mitt capture program varit lika stabilt som euphonia, så hade jag inte gnällt icon_smile.gif
Timbre™
QUOTE (Matrixen @ 2010-03-20 21:16 ) *
man fick iallafall anledning att pyssla med lite vardagliga ting sålänge icon_smile_wink.gif

Fick samma upplevelse och förutom uppackning av Shaktistenar icon_smile.gif fick jag ordning på en museumkartong från Stax (skivbolaget alltså) plus ett hifiintensivt samkväm med mycket musik.
Knäppte däremellan 114 bilder, vilket K-man kan intyga... icon_smile_big.gif
Matrixen
QUOTE (Timbre™ @ 2010-03-20 21:32 ) *
Fick samma upplevelse och förutom uppackning av Shaktistenar icon_smile.gif

Är det utlåningsexen, eller har du drygat ut samlingen?
Timbre™
Utlåningsexen plus några tidigare ouppackade. Pyssellusten tog snabbt fart men nu är vi ju tillbaka på ruta ett... icon_smile.gif
Matrixen
QUOTE (Timbre™ @ 2010-03-20 21:39 ) *
Utlåningsexen plus några tidigare ouppackade. Pyssellusten tog snabbt fart men nu är vi ju tillbaka på ruta ett... icon_smile.gif

gamla tiders elavbrott; Fram med stearinljuset och favvoboken. Nu är internetsänkning och tweakingtime icon_smile_big.gif
eliot
QUOTE (Matrixen @ 2010-03-20 21:57 ) *
gamla tiders elavbrott; Fram med stearinljuset och favvoboken. Nu är internetsänkning och tweakingtime icon_smile_big.gif

Vi får se vad som händer om 10 månader icon_smile_wink.gif
calle_jr
QUOTE (Timbre™ @ 2010-03-20 21:14 ) *
Vi har alltså ingen aning om vad som strulat

Jag känner mig skyldig tills motsatsen bevisats icon_smile_big.gif
Det hände precis när jag tryckte på "Add Reply" , natten mellan fredag och lördag. Det var strax efter en bild redigerats och den har det något märkliga klockslaget 03:55.

unsure.gif
new order
Man började fundera var forumet tagit vägen när det låg nere under sådan lång tid.Nät terrorister icon_smile_question.gif icon_smile_wink.gif
Jag startade en tråd på hififorum för info.Skulle vi kunna komma överens om att kanske starta en tråd där igen,om/när dettta händer nästa gång?
Bara så att alla vet var det skall leta efter info,tänkte jag.
K-man
nu fick det ett litet ryck igen...men jag gissar på servicehelg over there.....skall bli intressant att höra vad de svarar när arbetsveckan startar igen!

\\K-man
new order
HÄR är tråden på hififorum om euphonia ligger nere.
Timbre™
QUOTE (K-man @ 2010-03-21 10:24 ) *
nu fick det ett litet ryck igen...men jag gissar på servicehelg over there.....skall bli intressant att höra vad de svarar när arbetsveckan startar igen!

Om nu bara telefonledningarna fungerar... icon_smile_big.gif
Timbre™
Har varit i kontakt med Surftown och strulet berodde på helgarbete med databasservern. Allt skall vara i ordning och förmodligen sker de flesta Euphonia-avslocknanden icon_smile.gif just på lördag-söndag därför att vi huserar i webbhotellets företagsavdelning.
K-man
Bra, då var det som vi trodde...och vårt lugn var helt rätt placerat. Kunde dock vara väldigt positivt om de kunde sända ut en hint om service nästa gång...det borde inte vara så svårt....kan man tycka.

\\K-man
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.