Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Euphoniamiddag lördagen den 13 februari i samband med mässan.
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
Pages: 1, 2
Hasse
Även jag tackar Harryup för det trevliga initiativet.
Det ska bli intressant att se om Calm, jag, eller någon annan blir pionjär i att akustikbehandla med grusade golv icon_smile.gif Under diskussionen vid vårt bord kom vi dock fram till att det kan bli aningen svårt att få igenom därhemma pga aningen låg WAF icon_smile_big.gif
Harryup
Kanske att ni skall påpeka hur lättstädat det blir?
mvh/Harryup

QUOTE (Hasse @ 2010-02-15 14:32 ) *
Även jag tackar Harryup för det trevliga initiativet.
Det ska bli intressant att se om Calm, jag, eller någon annan blir pionjär i att akustikbehandla med grusade golv icon_smile.gif Under diskussionen vid vårt bord kom vi dock fram till att det kan bli aningen svårt att få igenom därhemma pga aningen låg WAF icon_smile_big.gif

calm
QUOTE (Harryup @ 2010-02-15 16:14 ) *
mvh/Harryup

Bara kratta och gå vidare icon_smile_big.gif

Calm
plundin
QUOTE (Harryup @ 2010-02-15 16:14 ) *

Och väldigt Zen!

/ptr
x2000
Hej

Vill också passa på att tacka för ett utomordentligt arrangemang både på AC och W.
Hamnade vid ett bord med en välkänd svensk tillverkare av rörförstärkare och en kabel dito.
Många härliga anekdoter bjöds vi på.
Tack Harryup som drog igång det hela.
Vinet, Camerlot Criança 2005 (nr 75227) 142 kr, vi drack var utomordentlig, så nu blir jag tvungen att beställa en låda på systemet.
Saknade dock den klassiska Raketosten. icon_smile.gif
Bernt
Saknade dock den klassiska Raketosten.
Undrar om inte jag fick lite av den, min mage har inte hämtat sig än.
Hans-Tommy
QUOTE (Bernt @ 2010-02-15 18:34 ) *
Undrar om inte jag fick lite av den, min mage har inte hämtat sig än.

jag tror också att jag fick raketost, men annars var det trevligt

hälsar tommy
Jörgen_G
Nu har även osten i min mage sjunkit undan. Det var gott.

Tack Harryup, AC och Wijnjas för arrangemanget.

icon_smile_cool.gif /Jörgen G
eliot
En bild från Winjas Ost och Vinkällare

Här blir vi instruerade vad som fanns att äta och dricka - och gott var det icon_smile_tongue.gif
eliot
En bild från mitt bord där jag bad Harryup sitta stilla icon_smile_wink.gif

Jag skulle vilja tacka Harryup och Robert, Likki & Co för det trevliga arrangemanget icon_smile.gif
crea diem
Ett stort tack för ett mycket välordnat arrangemang!

Det här gillar jag mycket: en bra kombination av musik, ljudteknik, mat och trevligt umgänge.

Mycket bra gjort!

Jag hoppas man kan spinna vidare på detta "enkla" koncept för jag tror att de som gillar musik med bra ljud gärna njuter i andra former också, trots att man kanske gör avkall på annat lyx till vardags. Men någon gång då och då känns det bra att unna sig det där lite extra och då vill man ju ha det som är "at the end".

/C
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.