Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Engelholm Audio - Gottnytt pappaledigt 2010
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Nyhetsforum
Engelholm Audio
Engelholm Audio - Gottnytt pappaledigt 2010

I och med årsskiftet tar jag Pappaledigt från Engelholm Audio. Detta betyder "stängt" för nya kunder, medan existerande kunder självklart har möjlighet att få garanti och support på redan köpta produkter.

Ser fram emot en mysig tid och eventuell "övertid" läggs på nyutveckling (av EA-produkter). [:I][}icon_smile.gif][icon_smile_wink.gif]

Gott nytt 2010 på er alla!
kim
Respekt!!!!
Enjoy - denne tid kommer ikke igen icon_smile.gif
Kent_n
Klok man, själv tog jag inte pappaledigt med någon av ungarna.
gcs
Jag tog pappaledigt för första gången 1975. Vår förstfödde kom då januari och fyller nu 35år. Jag kan ju säga så mycket att det inte var populärt vare sig hos min dåvarande arbetsgivare eller arbetskamrater. Jag var ansvarslös fick jag veta. icon_smile_blackeye.gif
plundin
Efter tesen; man kan inte umgås för mycket med sina barn när dom är små, ta väl vara på den korta tiden ni har och fortsätt fostra henne (om jag minns rätt icon_smile_blush.gif ) med massor av musik! Det vinner bägge på!

/ptr
Kent_n
QUOTE (gcs @ 2009-12-30 17:34 ) *
Jag tog pappaledigt för första gången 1975. Vår förstfödde kom då januari och fyller nu 35år. Jag kan ju säga så mycket att det inte var populärt vare sig hos min dåvarande arbetsgivare eller arbetskamrater. Jag var ansvarslös fick jag veta. icon_smile_blackeye.gif

Var även så under -80 talet...Jag var en av arbetsgivarna, även då icon_smile_clown.gif
Engelholm Audio
QUOTE (Kent_n @ 2009-12-30 17:42 ) *
Var även så under -80 talet...Jag var en av arbetsgivarna, även då icon_smile_clown.gif

Min far, Tildas farfar, gjorde likadant -85. VD'n drämde knytnäven i bordet och utbrast "Detta tycker jag INTE om icon_smile_angry.gif ". Jösses. icon_smile_dead.gif

Jag är glad min far och hans gelikar tog fighten för jag älskar min tid med Tilda. icon_smile_blush.gif
K-man
Ja, det är helt rätt val...har själv varit föräldraledig med mina två barn....en härlig tid!

Pass på och njut! icon_smile.gif

\\K-man
Richard
Ett bra val. Har själv varit pappaledig till mina med olika tidslängd.

QUOTE (Engelholm Audio @ 2009-12-30 16:55 ) *
Ser fram emot en mysig tid och eventuell "övertid" läggs på nyutveckling (av EA-produkter). [:I][}icon_smile.gif][icon_smile_wink.gif]

Ha dock inte för stora planer på detta.... icon_smile_tongue.gif

Är ganska luttrad efter 3 omgångar....

Gott Nytt.
Richard
Labbe

I och med årsskiftet tar jag Pappaledigt från Engelholm Audio. Detta betyder "stängt" för nya kunder, medan existerande kunder självklart har möjlighet att få garanti och support på redan köpta produkter.

Grattis till den lille/a först och främst.
Tankarna på eventuell "övertid" kan du slänga i sophinken med en gång. Det finns alltid något man vill göra med sitt barn, busa, titta på det när det sover osv. icon_smile.gif
Apexorca
Härligt! Det blir en bra tid för dig.
Pappaledig är förvillande. Får se om du upplever dig ledig.

Kanske märker vi av dig på forumet, eller?

Calle B
Peak

Ser fram emot en mysig tid och eventuell "övertid" läggs på nyutveckling (av EA-produkter). [:I][} icon_smile.gif ][ icon_smile_wink.gif ]

Og godt Nytår herfra også icon_smile_big.gif
Peo
Ha! Jag sa ju att EA är en klok man. icon_smile_wink.gif

Ha det så fint, och som sagt passa på att njuta av det även om det är jobbigt ibland och sådär.. icon_smile.gif
Engelholm Audio
QUOTE (Peo @ 2009-12-31 18:19 ) *
Ha! Jag sa ju att EA är en klok man. icon_smile_wink.gif

Ha det så fint, och som sagt passa på att njuta av det även om det är jobbigt ibland och sådär.. icon_smile.gif

icon_smile_blush.gif

Hatten av alla å än en gång tack! Jag finns självklart på detta forum under året.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.