Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Läs detta innan du åker!!!!
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
orpheus
Snälla vänner!!!!
Ta det försiktigt i trafiken,det kan hända så fort,inte ditt fel men vad gör det när man har ont eller ännu värre.
Låt alla komma fram till sina destinationer,kör med goda marginaler. P

Förra veckan så hände det ofattbara i vår by.
En förälder krockar med sina barns lärare i snöovädret och läraren avled senare och pappan ligger allvarligt skadad.
Jobbig hämdelse i en by där 800 personer bor.

Båda var lugna och ansvarstagande personer,det var bara olyckan som stod i vägen just då........

Öka dina marginaler för allas skull!!

Patrik
B-200
Fan vad jobbigt att läsa min fru skall iväg klockan 3.30 imorgon bitti. e6an är värst naturligtvis där vi bor och just nu oframkomlig. Biljetten går inte att avboka. Blir det värre får hon stanna hemma så är det.

Jag tar alltid det lugnt i trafiken när jag kör men 70% av de jag ser här nere borde inte köra i detta vädret de kör för snabbt struntar i regler mm.
Helt sjukt. Man kan alltid påverka hur man själv kör men aldrig hur de som är runt en.

Så jag håller med orpheus, ta det lugnt vad gör det om ni kommer fram lite senare hellre lite sen än att aldrig komma fram!

Imorgon är årets stressigaste dag i trafiken. Tänk på det. Kör inte om ni inte måste.
Jörgen_G
Vi har ställt in smålandsresan i jul. Då slipper vi både snöoväder jultrafiken på vägarna.

icon_smile.gif /Jörgen G
Käera
Vill bara påminna om att ta det lugnt i trafiken,vart uppringd idag av min syster som berättade att våran moster avled på sjukhuset eft att ha krockat med en annan bil igår.
iroise
Igår snöade det rejält men mina hifi-besökare hade inga problem med att ta sig hit E:6an var välplogad/saltad. Idag är det heller inga problem mer än att alla verkar ta bilen till stan vilket är dumt av miljöskäl. Ikväll skall vi på julmiddag och imorgon också och det skall mycket till inan jag ställer in det!

Beklagar djupt och känner med de som krockat eller mist anhöriga pga väderlek.
iroise
Det är nog värre väder på de flesta ställen än här längst nere i södern.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.