Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audio Excellence Award 2010 i Japan
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Nyhetsforum
Jorma
Jag fick det här mejlet igår från Japan och det är 4,e Audio Excellence Award som en kabel från Jorma Design får, och den tyngsta då den säger att Jorma Landa nätsladd är den bästa på marknaden i Japan.

Dear Mr. Jorma Koski,

We are happy to inform you this.

AC LANDA is awarded by Audio Excellence Award 2010 (Audio Accessory magazine).

This time it is not normal award, but AC LANDA got ‘top award’ among all the AC cables in the market!

Best Regards
Hideki Imai
CS FIELD ASSOCIATES
775-1 Akada Toyama-shi TOYAMA JAPAN 939-8064************************************************
Harryup
Stort grattis.

mvh/Harryup
Vox
Grattis.
calm
Stort Grattis Jorma!

Kul att svenska producenter gör avtryck i världen på ett sådant positivt sätt!

Calm
eliot
Grattis Jorma!!!!
Tobias Lindell
Grattis!
chg
Stort Grattis!

Trygghetskänslan över mitt eget Jorma kablage ökar för varje ny utmärkelse icon_smile_approve.gif
Apexorca
Grattis Jorma. Sträck på dig. icon_smile.gif

Kul för dig, men även kul för oss övriga hifi intresserade att vi har en så fin kabeltillverkare från Västsverige som skördar triumfer ute i Hifi världen.

Keep up the good work.

Calle B
Bernt
Det känns mycket bra att jobba på Jorma Design en sån här dag tycker jag! icon_smile.gif

Jag sitter ju dagligen och sätter ihop produkter för asienmarknaden och det lär ju inte bli mindre nu.
K-man
Härligt...kör på bara!!!! icon_smile.gif

\\K-man
Käera
Grattis,jobbet att kommit så här långt har väl varit allt mer än att bara sno ihop några sladdar,verkligen kul icon_smile.gif
Kent_n
Grattis, kul.
Timbre™
QUOTE (Jorma @ 2009-11-12 07:59 ) *
Jag fick det här mejlet igår från Japan och det är 4,e Audio Excellence Award som en kabel från Jorma Design får, och den tyngsta då den säger att Jorma Landa nätsladd är den bästa på marknaden i Japan.

Framgång föder framgång... icon_smile_cool.gif
Grattis!
A/Wing.
Det är härligt att det går bra för dig på den internationella marknaden och att Göteborg får visa framfötterna ut i världen.
Och så är det lysande att Bernt får lite mer att göra så att han inte somnar till i sin verkstad.
Pettersson
Grattis Jorma
bato
Verkligen bra jobbat JORMAStort grattis från oss i Halmstad unsure.gif icon_smile_tongue.gif icon_smile_kisses.gif
juha
Otroligt kul detta icon_smile.gif Glattis Glattis !!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.