München Messegelände är ett medelstort mässområde (inte så stort som Hannover, Frankfurt och Kiel) där hall 3 och 4 används. I bottenplanet är det i huvudsak torrdemo och skivförsäljning. En del utställare hade även små lyssningsbås, t ex Vitus och Bergmann. Krell, Audio Research och Sonus Faber var andra som nöjde sig att endast exponera sig på golvet.
Ovanpå Hall 3 och 4 fanns Atrium 3 och Atrium 4. Det är härifrån lyssningsbilderna är hämtade. Till höger syns t ex Adams demorum. Motsvarande demorum finns till vänster om utspisningsområdet och "Treffpunkte" i mitten. Bakom demorummen finns ytterligare en parallellkordior med lyssninsrum i flankerna.
Rummen var väl dämpade och förvånansvärt lite ljud läckte ut. Det är också den mässan jag har besökt som haft de mest "riktiga" volymerna och väldigt varierande musik.
"Das Beste Bild" verkar vara en gammal slogan. Det fanns knappast någon flerkanal eller bildpresentation. Jags såg bara Pioneer och Technics - men jag letade heller inte.
Här ser vi skyltfönstret till Burmeister med stort lyssningsrum på insidan. Här var det hela tiden packat med folk så det blev inga bilder från mig här. Bra lät det däremot.