Eftersom det här verkar vara ett forum där flera norrlänningar har sin hemvist så tänkte jag annonsera om en hifiträff hemma hos mig
Jag är inte säker på att sommaren är den bästa tiden för en träff med det är den enda tiden som finns att tillgå. Jag har nämligen bott i Kalmar de senaste tre åren och nu till hösten ska jag flytta till Göteborg. Under sommaren så bor jag hos mina föräldrar här uppe och passade då på att ta upp anläggningen över sommaren eftersom jag ändå ska flytta till västkusten i höst (lååångt blir det).
Hursomhelst, finns det några som är intresserad av att komma till mig det datumet? Jag fixar fika eller krubb beroende på hur många som är intresserad.
Anmälan sker till min epost (ej PM, läser dessa sällan) mortalic@hotmail.com Frågor odyl. kan givetvis skrivas i denna topic, men för slutgiltig anmälan skicka ett mail. Det känns inte som nödvändigt att sätta ut en gräns för hur många som får komma eftersom det delvis är semester men sedan är det ju ganska glest med hifi knuttar såhär norr om dalälven.
Min utrustning finns att skåda under hififorum.nu (dock har det byts en del) men kortfattat så ser det ut så här:
Högt: Jmlab electra 920.1
Slutst: Meridian 557
Först: Meridian 502
CD: Modifierad Yamaha CDX 1060
D/A: Harmony Design DA9
Kablar HT Pro 11, HT Magic, AZ Silver ref.....
Ni får gärna ta med era egna prylar så vi kan ha ett litet test.
Jag kommer att uppdatera lite senare med vägbeskrivning osv.
Ha en bra sommar tills dess