QUOTE (patrikcaesar @ 2008-11-07 00:02 )

Efter en mässa fanns det en från Malmö som befinner sig i periferin i branschen.
Han var kaxig och dizzade utställarna, men modet att ställa ut själv, det hade han inte. Sen söker han jobb och försöker att komma in i de stora grabbarnas värld, men ingen tar en sådan pajas på allvar. :clown:
Han är verkligen "persona non grata" i min värld.
Önskar att jag stått öga mot öga med dem när de uttrycker detta trams, de flesta skiter knäck i skarpt läge.
Patrik
Du kan skriva Micke från Just Audio Magic Patrik

Jag dizzade aldrig utställarna, utan enbart anläggningarna eller ljudet i sig.
Oavsett om jag är i branshen (Sorry, periferin hette det) eller ej kommer jag aldrig att bli falsk o hoppa högt av lycka o ljuga om
ljudet dåligt. De stora högtalarna (Var det Hificenter som hade de??) lät bedrövligt rent ut sagt! Jag säger det gärna igen.
Jag räknar med att många tycker att det vi säljer låter bedrövligt, men sån är Hifi (även hemmabion) idag - Individuellt !
Är man i branshen får man ta emot mycket, även vi

Annars är man kanske i fel bransh?
Konstig att man hänger upp sig på en enkel kommentar som jag fällde, ibland verkar det som att folk bara letar efter att hänga ut nån!?
Vet inte riktigt var du får ifrån att jag inte har mod att ställa ut!? Jag har varit med förut på mässor o hjälpt andra att ställa ut.
Även här sa jag vad jag tyckte. Skillnaden är kanske att han då förstod, för på mässor är det inte direkt lätt att få till bra ljud.
Micke - Persona non grata som skiter knäck

För att återgå till trådämnet, absolut inget ont att säga om Harmony Design eller Mattias.
Bra service och en finfin DAC