Help - Search - Members - Calendar
Full Version: diy del
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
DIYamps
Hallo!

Var är DIY delen av forumet icon_smile_question.gif
Jan
En väldig bra fråga, men jeg tror inte Timbre er til DIY icon_smile_big.gif

Jeg sakner den ochså och har da gjort lite til at omtala DIY, men jeg tror at mange slet inte er klar over hur bra kvalitet man kan få med at bygge högtalere och forstärkere selv.
Timbre™
Den lyser med sin frånvaro och det kommer den att göra även i fortsättningen. Det finns flera utmärkta DIY-forum för den speciellt intresserade och här integrerar vi DIY med övriga forum ifall någon vill dela med sig av sina erfarenheter.

Det är ju ändå hifi alltihop handlar om... icon_smile_cool.gif

Snart drar det ihop sig Jan... icon_smile_wink.gif
24/25 April var det... icon_smile.gif
DIYamps
Timbre, du tror inte att du skulle kunna ta bort den här tråden icon_smile_question.gif Jag glömde att det endast var hifi i detta forum, jag ber om usräkt icon_smile_blush.gif
Jan
Er hifi inte DIY?
Er DIY inte HiFi?
icon_smile.gif icon_smile_question.gif icon_smile_question.gif icon_smile_question.gif icon_smile_question.gif

Vi er alle ulika - nogle bygger och modificerer selv, ander köper och ville inte drömme om at ändre på deres hifi.

DIY er det ultimative tweaket!
Timbre™
DIYamps, den här tråden har ett stort värde för vår framtida inriktning... icon_smile.gif

DIY är ju lika mycket hifi som all annan hifi. Alltså kan vi blanda och ge i de olika forumen. Gör man ett bildreportage, skriver om en lyssningserfarenhet eller har en fråga med hifianknytning måste det ju inte vara någon speciell avdelning för vare sig japanhifi, DIY, vinyl eller vad det nu kan vara.
Sedan är det onekligen så att du har större chans att få bra tips och råd på ett DIY-inriktat forum men här finns också mycket erfarenhet. Det har jag sett med egna ögon och hört med egna öron... icon_smile_wink.gif
DIYamps
OK ok icon_smile_blush.gif
Bernt
Intressant tråd...

jeg tror at mange slet inte er klar over hur bra kvalitet man kan få med at bygge högtalere och forstärkere selv.

Så sant.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.