Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LP-ficka av PVC hos Svalander
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
datar
Hej! icon_smile.gif

Har införskaffat mig pvc fickor till mina vinylskivor!

Till Svalanders sida med skivfickor och skivpåsar.

Före:

Jämförelse:

Bilderna ger tyvärr en orättvis bild av hur det egentligen ser ut. Skivor som kan vara lite kantstötta på fodralet får dom att se "nya" ut trotts att skivan kan vara över 30-40 år. Dessutom kan inte skivfodralet skadas på det sätt som de kan göra utan skivficka!

Jag har inte provat Svalanders skivfickor av polyeten men de i PVC är mycket bra!!!

Rekommenderas till er som är mån om era vinylskivor och ännu inte upptäckt eller provat dessa!! icon_smile.gif
Musicus
QUOTE (datar @ 2005-09-29 15:08 )
Hej! icon_smile.gif

Har införskaffat mig pvc fickor till mina vinylskivor!

Till Svalanders sida med skivfickor och skivpåsar.

Före:

Jämförelse:

Bilderna ger tyvärr en orättvis bild av hur det egentligen ser ut. Skivor som kan vara lite kantstötta på fodralet får dom att se "nya" ut trotts att skivan kan vara över 30-40 år. Dessutom kan inte skivfodralet skadas på det sätt som de kan göra utan skivficka!

Jag har inte provat Svalanders skivfickor av polyeten men de i PVC är mycket bra!!!

Rekommenderas till er som är mån om era vinylskivor och ännu inte upptäckt eller provat dessa!!  icon_smile.gif
*

Helt enig, ønsker man å forlenge livet på sine vinylskiver kan en investering av PVC omslag være verdt investeringen, holder selv på og fornyer hele vinyl samlingen med PVC, den ser ny ut og holder i 10-20 år til.
En god anbefaling icon_smile.gif

mvh
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.