QUOTE (Daniel @ 2005-09-30 09:13 )
Juha.
Jag delar din vibrationsfreakiness till 100%. Har själv en Pagode Signature som är helt fantastiskt bra. När jag ställde upp allt på den så växte ljudbilden ganska rejält och musiker blev 3 dimensionella och verklighetsstora. Även rytmik och frekvensomfång förbättrades. Jag har en god vän som har en Master Reference, och den är ännu bättre på allt, men ganska så mycket dyrare.
Sen står mina grejor på diverse olika fötter. Gramofonen står t ex på en BASE och Titan Pulsar points, tidigare hade jag BDR-koner. Men när det gäller fötter osv, så är exprimenterande både bäst och roligast. Pagode kan jag däremot rekomendera till alla.
Verkligen bra info att höra från en ägare

Skoj att du är nöjd, det lutar starkt mot ett sådant rack, kikade på deras hemsida men såg inte om Signature modellen finns som bänk, såg bara rack.
Max Townsends Seismic Sink verkar lovande, även om de lovar att glas fungerar bra som hyllor så kan jag inte hjälpa och bli fundersam. Ett mycket bra tips hur som helst, säger de att de har dämpat glaset...så har de säkert rätt.