Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bladelius vs Primare
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
Happy
Hej,

Mit anlæg består p.t. af Primare PRE30, Primare A30.2 (2 stk.) og Primare DVD30 + Nordost Red Dawn signalkabler + Nordost Blue Heaven højttalerkabler + SA 7K Master Højttalere.

Jeg går og overvejer at "down size" lidt og påtænker en total udskiftning til Bladelius Thor og Bladelius Freja.

Jeg er godt klar over, at Thor ikke har samme effekt, men vil jeg miste noget på lydsiden. En Primare DVD er vel meget lig en Badelius freja eller ??? - Jeg har læst meget positivt om Thor og Freja - jeg har dog ikke haft mulighed for at lytte til dem endnu.

Jeg er 100% til 2 kanals stereo.

Håber, I kan hjælpe mig med noget input ! icon_smile_big.gif icon_smile_big.gif icon_smile_big.gif icon_smile_big.gif

Happy
Timbre™
Har ingen erfarenhet av Primare men Thor och Freja fungerade alldeles fantastiskt
med dessa högtalare från System Audio.

Minimässa på Balance.
eliot
Enligt denna tråd har medlem fidex bytt från DVD30 till freja icon_smile_wink.gif

Mvh,
Eliot
Jorma
QUOTE (Happy @ 2005-08-20 22:09 )
Hej,

Mit anlæg består p.t. af Primare PRE30, Primare A30.2 (2 stk.) og Primare DVD30 + Nordost Red Dawn signalkabler + Nordost Blue Heaven højttalerkabler + SA 7K Master Højttalere.

Jeg går og overvejer at "down size" lidt og påtænker en total udskiftning til Bladelius Thor og Bladelius Freja.

Jeg er godt klar over, at Thor ikke har samme effekt, men vil jeg miste noget på lydsiden. En Primare DVD er vel meget lig en Badelius freja eller ??? - Jeg har læst meget positivt om Thor og Freja - jeg har dog ikke haft mulighed for at lytte til dem endnu.

Jeg er 100% til 2 kanals stereo.

Håber, I kan hjælpe mig med noget input !  icon_smile_big.gif  icon_smile_big.gif  icon_smile_big.gif  icon_smile_big.gif
Happy
*

Oavsett vad du väljer av Primare eller Bladelius produkter så är det Bladelius som är mannen bakom dessa produkter. Det är Mikael Bladelius som har designat elekktroniken i Primares apparater.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.