Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Signaturer
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
Pages: 1, 2
plundin
QUOTE (Ledzepp @ 2005-08-26 10:03 )
Har ingen aning vad mitt nick står för.......

Hindenburg eller?

/ptr
Ledzepp
Ja eller att jag är lite tung i ballongen icon_smile_big.gif
jast
Tryckte jag på rätt knapp nu ?

"who are you for one"?

ok, JaSt, ungefär lika "logiskt" som thli72.

Jan Sternegård, mao.

Hej!
Engelholm Audio
Mitt är självklart mitt företagsnamn, men många verkar tro att jag kommer ifrån och/eller jobbar i Ängelholm när jag i själva verket HETER Engelholm i efternamn.

icon_smile.gif
Rydberg
Mitt nick kommer av killen som sitter i mitten på bilden nedan, Rydberg den skånska boxaren

Bernt
Vaddå nick? Vaffö dådå? icon_smile.gif
augile
Mitt nick kommer naturligtvis från artisten med namnet Augilera icon_smile_blush.gif .

PS
Har faktiskt ingen skiva av henne då jag är en ren klassisk-purist icon_smile_tongue.gif . DS
MPT
MP er forbokstavene i fornavnet mitt og T er for etternavnet.
iroise
Tjena! Iroise är modellen på mina cabasse högtalare, kom inte på något bättre.
Bravo
icon_smile.gif I en grupp för många år sedan skulle var och en namnge sin egen dator, min blev Bravo, därav Bravo.
Skulle detta vara för enklet vilket det blev i vissa sammanhang så kan även förnamnet Xerxes anslutas. I princip gick det så långt att några faktiskt trodde att mitt namn var Bravo. Tja lika bra det, enkelt blev det i alla fall.
datar
Datar... Ja det heter jag bara på alla forum. Kunde inte hitta på något namn och eftersom man sitter framför en dator kan man kanske inte heta dator så det blev datar icon_smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.