QUOTE (figge @ 2005-08-24 17:42 )
Hej Figge!
Inget ont om AA om du läser mitt inlägg igen. (jag anser ju inte att ett knäpp på detta sätt är ett bekymmer men Rydberg själv har hyllat denna spelare till himlen och då är ju allt perfekt och felfritt...)
Rydberg refererar alltid till besök på Lefflers, hittar alltid något bekymmer som sedan är "otroligt", "dåligt" och nu senast "otroligt korkat" så fort det handlar om Bladelius. En gammal tagg i sidan förmodligen. Blev bara så trött på det där jamset och tyckte andra också kunde få upp ögonen för det och när du nämner att "tala illa om en konkurrent" så är det ju vad detta handlar om. Är man alltid ursäktad så fort man inte har en butiksdörr att stänga på kvällen?
Support finns alltid på nämnda telenummer, dygnet runt! Kunder som upplever minsta problem med Bladelius produkter försöker vi hjälpa direkt och jag hoppas mitt inlägg inte sågs som ett sätt att negligera eventuella produktbekymmer.
Lefflers Hifi själva tycker Freja låter kanon och reläklick från spelaren utgör inga som helst störmoment.
Jag tycker Rydberg kunde dyka upp här en dag och få sig en lyssning på sortimentet och berätta in real life om sina dubier eller aversioner i livet. Kaffe och bullar utlovas!
Tills dess
mvh
.