Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Onkyo M510
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Nostalgiforum
Rydberg
När jag var liten var jag övertygad om att Onkyo var bäst, min mamma o pappa hade ju varit runt och lyssnat i många affärer innnan de köpte en riktigt fin Onkyostereo till min storasyster i 15års present, så Onkyo var märket att sukta efter. Kommer ihåg att jag brukade smyga in och smygspela hennes Depeche vinylskivor icon_smile_big.gif (nu känner jag att jag blev nostalgisk icon_smile_blush.gif ).

Nåväl, med stereon kom även en produktkatalog och det maffigaste steget var ju just M 510. Kommer ihåg att jag inte kunde fatta att en förstärkare kunde kosta 60000, den måste ju vara superb tänkte jag (som gillade redan syrrans 2-3 kkr receiver skarpt). Sedan dess så har det varit lite av en dröm att få ha ett M-510 nån vacker dag, en riktig pojkdröm. Finns det någon här som har någon erfarenhet av detta steg, hur står det sig idag?

Hur prestanda än är så kan jag inte annat än njuta när jag ser dess uppenbarelse icon_smile_tongue.gif

johan
Har man inte sett det steget på riktigt så förstår man inte hur stort det är icon_smile_shock.gif icon_smile_tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.