Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cd-spelar rekommendationer
Euphonia Audioforum > Euphonia Forum > Euphonia Hififorum
Pages: 1, 2
new order
Ok,jag vet.

Denna frågeställning är inte den ovanligaste tråden som existerat på ett hifi relaterat forum,om man säger så icon_smile_shock.gif icon_smile_wink.gif icon_smile_blush.gif .

Men det struntar jag i,för jag har en massa funderationer i den ena och andra riktningen och vill gärna veta vad ni har för åsikter OCH vad nu skulle rekommendera.

Jag har en Audio Analogue Maestro CD och den är bra,men som alltid så finns det utrymme till förbättringar.Personligen anser jag dock att det är den svagaste länken i min anläggning (S.F Cremona högtaleri och Pathos Classic One förstärkeri).

Förresten så kanske jag skulle säga vad det är för förutsättningar som gäller.
Spelaren måste ha balanserade utgångar.Den får inte heller vara allt för dyr.Ca 20k ny eller begat.

Jag har några alternativ,det skulle vara intressant att höra era åsikter om dessa.

Accuphase DP-57

Audio Aero Capitole (Begagnad)

Bladelius Freja

Lector CDP-07T

Marantz SA-11 s1

Marantz SA-14 s2

Unison Research Unico CD

Unico Cd och Marantz Sa-14 är dom blligaste spelarna på listan och kanske inte håller de övrigas klass,men dom håller definitivt budgeten.

Sen har vi spelaren som är lite eller mycket "over-the-top".Audio Aero skulle vara en skoj maskin att äga men den är t.o.m begagnad för dyr för mig,men med rätt exemplar till rätt pris så kanske man skulle kunna offra sig lite extra icon_smile_tongue.gif !

Accuphase då?Hmm,jag gillar verkligen Accuphase,men jag tar gärna en lite ovanligare maskin!Jag har fått för mig att det är rätt många Accuphase ägare på det här forumet.Är nog lite som kärringen mot strömmen i det här fallet icon_smile_cool.gif
Leve mångfalden.

Bladelius Freja.Jag gillade verkligen Gondul.Är frejan bara någorlunda i närheten så är det en bra spelare!Men hur är det med barnsjukdommar på denna spelare icon_smile_question.gif Stort plus att det är en 2-kanalig multispelare som har balanserade utgångar.

Lectors spelare är väl eg.den spelare som jag är mest nyfiken och sugen på.En lite udda skapelse.Toppladdad,separat nätdel och med rör på utgångarna!!Kolla in HÄR.Hifigodis,eller?
Snarlika Audiomecas spelare,kanske?

Marantz bägge SACD spelare är definitivt intressant,speciellt den nyare (och tyvärr dyrare) SA-11 som fick bra recensioner av absolute sound och Hifi choice

Nu över till er.

Tack på förhand

/Mvh.
JMlab
QUOTE (new order @ 2005-06-24 13:41 )
Ok,jag vet.

Denna frågeställning är inte den ovanligaste tråden som existerat på ett hifi relaterat forum,om man säger så icon_smile_shock.gif  icon_smile_wink.gif  icon_smile_blush.gif .

Men det struntar jag i,för jag har en massa funderationer i den ena och andra riktningen och vill gärna veta vad ni har för åsikter OCH vad nu skulle rekommendera.

Jag har en Audio Analogue Maestro CD och den är bra,men som alltid så finns det utrymme till förbättringar.Personligen anser jag dock att det är den svagaste länken i min anläggning (S.F Cremona högtaleri och Pathos Classic One förstärkeri).

Förresten så kanske jag skulle säga vad det är för förutsättningar som gäller.
Spelaren måste ha balanserade utgångar.Den får inte heller vara allt för dyr.Ca 20k ny eller begat.

Jag har några alternativ,det skulle vara intressant att höra era åsikter om dessa.

Accuphase DP-57

Audio Aero Capitole (Begagnad)

Bladelius Freja

Lector CDP-07T

Marantz SA-11 s1

Marantz SA-14 s2

Unison Research Unico CD

Unico Cd och Marantz Sa-14 är dom blligaste spelarna på listan och kanske inte håller de övrigas klass,men dom håller definitivt budgeten.

Sen har vi spelaren som är lite eller mycket "over-the-top".Audio Aero skulle vara en skoj maskin att äga men den är t.o.m begagnad för dyr för mig,men med rätt exemplar till rätt pris så kanske man skulle kunna offra sig lite extra icon_smile_tongue.gif !

Accuphase då?Hmm,jag gillar verkligen Accuphase,men jag tar gärna en lite ovanligare maskin!Jag har fått för mig att det är rätt många Accuphase ägare på det här forumet.Är nog lite som kärringen mot strömmen i det här fallet icon_smile_cool.gif
Leve mångfalden.

Bladelius Freja.Jag gillade verkligen Gondul.Är frejan bara någorlunda i närheten så är det en bra spelare!Men hur är det med barnsjukdommar på denna spelare icon_smile_question.gif Stort plus att det är en 2-kanalig multispelare som har balanserade utgångar.

Lectors spelare är väl eg.den spelare som jag är mest nyfiken och sugen på.En lite udda skapelse.Toppladdad,separat nätdel och med rör på utgångarna!!Kolla in HÄR.Hifigodis,eller?
Snarlika Audiomecas spelare,kanske?

Marantz bägge SACD spelare är definitivt intressant,speciellt den nyare (och tyvärr dyrare) SA-11 som fick bra recensioner av absolute sound och Hifi choice

Nu över till er.

Tack på förhand

/Mvh.
*
JMlab
Tycker att du missat 2 kandidater i form av Wadia och DCS
Dcs har en "snikversion"som jag tror ligger prismässigt i paritet med wadian.
Mvh
JMlab
Bravo
icon_smile.gif Frejan är helt OK, barnsjukdomar kan vara mjukvaruprogrammeringen, men då får den rättas till. Själv har jag inte lidit av några problem.
Ekman
Jag tycker helt klart att du ska byta förstärkaren före cdn, cremonorna ÄLSKAR kraft och maestron är ju förmodligen iallafall i samma klass som pathosen? den är ju dyrare också...
new order
QUOTE (Ekman @ 2005-06-24 23:40 )
Jag tycker helt klart att du ska byta förstärkaren före cdn, cremonorna ÄLSKAR kraft och maestron är ju förmodligen iallafall i samma klass som pathosen? den är ju dyrare också...
*

Jag ska inte argumentera emot dig,Cremona gillar kraft!
Men jag tycker faktiskt att min lilla ClassicOne sköter sig riktigt bra,så bevisligen är dom är inte beroende av det.

Men om vi leker med tanken att jag skulle byta förstärkare istället.Vilken skulle du/ni då rekommendera?
Timbre™
Det var lätt... icon_smile_big.gif
Pathos INPOL2
new order
QUOTE (Timbre @ 2005-06-25 11:53 )
Det var lätt... icon_smile_big.gif
Pathos INPOL2
*

Pathos Inpol2...En drömförstärkare icon_smile_tongue.gif

Men kanske Aningen kostsam,tyvärr icon_smile_blackeye.gif

Inpol2 har ju inte (på Pappret) mer effekt än lilla ClassicOne,men den är vad jag har förstått en klass A konnstruktion.Är klass A watt bättre?Hur funkar det där egentligen?
Timbre™
Kan endast referera till mina Accuphase P-260 och där kan man jämföra 2x30W klass A med 2x130W klass AB. Alltså borde det motsvara den effekten på något sätt. Fullt strömpådrag redan från uppstart och eventuella värmeelement kan genast stängas av... icon_smile.gif Till högtalare med realistisk impedanskurva/verkningsgrad (det har väl Cremona... :?icon_smile.gif kan det bli en helt annan upplevelse helt enkelt. Kommer ihåg när vi körde ett par Von Schweikert VR-8 biampat i 30W klass A och där hade ett traditionellt klass AB-slutsteg på 2x150W inte en suck av en chans. Fyra par öron hörde samma sak.
ribbon
Jag skulle utan att tveka rekomendera frejan den ligger i det prissegmentet som du frågar efter(är tyvärr lite partiskt,jävig om man nu vill utrycka sej så)sitter själv med enbart bladelius prylar icon_smile_approve.gif
Som sagt frejan tillsammans med bra kablage(typ transparent)är en i mitt tycke en killer icon_smile_tongue.gif

/ribbon
new order
Tack för era svar.

Timbre skrev
Kommer ihåg när vi körde ett par Von Schweikert VR-8 biampat i 30W klass A och där hade ett traditionellt klass AB-slutsteg på 2x150W inte en suck av en chans. Fyra par öron hörde samma sak.

Jag såg en begad Pathos T.T på hifimagasinet,den har 2x35 klass A watt.En sådan borde vara ett rejält lyft gentemot min ClassicOne då?

Ribbon,tack för din rekommendation.Har du jämfört den med någon av de andra spelarna på min lista?

/mvh
Mangenord
Snubblade över den här CD Spelaren

nån som vet nåt om denna?`

Bluenote Stibbert Mk II Improved
Rydberg
Min Audio Aero såklart icon_smile.gif
new order
QUOTE (Rydberg @ 2005-06-30 00:33 )
Min Audio Aero såklart icon_smile.gif
*

Din Audio Aero står på min önskelista Rydberg.
Sanoj
Audio Aero äär eeeen treeeevliiig speeeelaare oooom maaaan iiinnnte haaaar brrrrååååttttoom meeeed siiinaa låååtaaarr icon_smile_cool.gif

// Jonas
Bubben
Audio Aero äär eeeen treeeevliiig speeeelaare oooom maaaan iiinnnte haaaar brrrrååååttttoom meeeed siiinaa låååtaaarr.

Eh icon_smile_question.gif
Sanoj
Eh  icon_smile_question.gif

Det är en av de segaste spelare som jag har haft hemma, helt utan attackvillighet. Mjukt och trevligt "sound", men i längden tyckte jag det känndes som man satt med ludd i öronen.

Det är vad jag tyckte i min anläggning.

// Jonas
new order
QUOTE (Sanoj @ 2005-06-30 09:35 )
Det är en av de segaste spelare som jag har haft hemma, helt utan attackvillighet. Mjukt och trevligt "sound", men i längden tyckte jag det känndes som man satt med ludd i öronen.

Det är vad jag tyckte i min anläggning.

// Jonas
*

Då vet vi att du INTE rekommenderar Audio Aero,Sanoj.
Vad skulle du istället rekommendera när det gäller cd-spelare?

/mvh
anders.s
Hej new order

Begränsa urvalet till 5 kandidater och försök lyssna på dom!

Gärna på samma anläggning.

Du får väldigt skilda omdömen här så det blir nästan omöjligt att skilja ut vad som passar dig.

Jag kör Accuphase icon_smile_cool.gif

Vad får det kosta?

Mvh Anders icon_smile.gif
new order
QUOTE (anders.s @ 2005-06-30 10:58 )
Hej new order

Begränsa urvalet till 5 kandidater och försök lyssna på dom!

Gärna på samma anläggning.

Du får väldigt skilda omdömen här så det blir nästan omöjligt att skilja ut vad som passar dig.

Jag kör Accuphase icon_smile_cool.gif 

Vad får det kosta?

Mvh Anders icon_smile.gif
*

Du har så rätt,Anders!

Men eftersom jag bor i Hifin svar på Sahara (Norrbotten) är det svårt att lyssna på ens 5 kandidater.Jag hade tänkt att den skulle få kosta ca 20 000sek max.

En A.A Capitole eller varför inte Accuphase kanske skulle få höja den gränsen en aning.

/mvh
Rydberg
QUOTE (Sanoj @ 2005-06-30 07:32 )
Audio Aero äär eeeen treeeevliiig speeeelaare oooom maaaan iiinnnte haaaar brrrrååååttttoom meeeed siiinaa låååtaaarr  icon_smile_cool.gif
// Jonas
*

Märkligt, det är mycket mer fart i den än både BAT VK-D5SE och Mark Levinson 39, det är inte så att den AA:n som hificonsult har till salu är defekt?
sladd
QUOTE (Rydberg @ 2005-06-30 22:22 )
Märkligt, det är mycket mer fart i den än både BAT VK-D5SE och Mark Levinson 39, det är inte så att den AA:n som hificonsult har till salu är defekt?
*

Allt handlar om vad man jämför med. Samt på vilka högtalare....

mvh

.
Rydberg
QUOTE (sladd @ 2005-07-01 07:13 )
Samt på vilka högtalare....
mvh

.
*

Tror du jag nappar? icon_smile_wink.gif Kom igen, lite mer raffinerat kan du..... icon_smile_approve.gif
Morello
Går klockan i AA för långsamt eller vad är det fråga om? icon_smile_big.gif
Amadeus
QUOTE (new order @ 2005-06-24 14:41 )

Jeg går ikke ud fra det er den aller nyeste Maestro cd du har, men der var jo to før den:

Hvilken én er der tale om?

Hvis det er mk2 udgaven du har, ville jeg måske prioritere - sådan som det også er blevet foreslået - en anden forstærker.

ps. Inpol 2 er en yderst potent forstærker, selvom de 2 x 45 watt ikke ser ud af meget på papiret. Den spiller mere kraftfuldt og overbevisende end Logos på 110/220 watts!
Matrixen
Bortsett från Accun som jag inte är helt bekant med så är ju AA Capitol i en annan nivå än de övriga du räknat upp, enligt min bedömning. Har du dessutom nytta av förstegdelen är det inte så mycket att tveka på om du kan hosta upp de extra lapparna som sannolikt behövs.

Är du däremot intresserad av SACD också är nog Freja ett väldigt bra val, men jag har bara hört den i uppställningar där resten av kompenenterna inte varit "topp notch" och kan därför inte ge något riktigt välunderbyggt omdöme...
Ganska veligt inlägg, men jag är ju inte ensam om detta icon_smile_big.gif Det är ju sommar icon_smile_cool.gif
Bravo
icon_smile.gif Jo Frejan är bra om man vill ha alla format.
Frejan är en bra spelare men som sagt för att jämföra olika spelare i en anläggning för att se vilka som passar bäst måste man låna hem grejorna till sin egen anläggning. Det blir ju liiite svårt att hävada att just den eller den spelaren låter si eller så i den anläggningen. Däremot vet man ju hur det låter i sin egen anläggning. Freja uppfattar jag generellt som neutral i alla riktningar egentligen.
Mot min ML dac når den inte fram men å andra sidan kostar den dacen ca. tre ggr. Frejans pris. Frejan är kompetent och sticker inte ut någonstans, det låter rätt helt enkelt. Jag tror att den mycket väl kan passa in i new orders anläggning och i förhållande till Audio Analogue Maestro kommer den nog att upplevas som tightare och piggare.
new order
QUOTE (MaltheK @ 2005-07-02 09:48 )
Hvilken én er der tale om?

Hvis det er mk2 udgaven du har, ville jeg måske prioritere - sådan som det også er blevet foreslået - en anden forstærker.

ps. Inpol 2 er en yderst potent forstærker, selvom de 2 x 45 watt ikke ser ud af meget på papiret. Den spiller mere kraftfuldt og overbevisende end Logos på 110/220 watts!
*

Som du så riktigt trodde så är det mk II som jag har.

Det är rätt många som tycker att jag borde byta förstärkare istället men jag är inte så säker på det.ClassicOne/Cremona är en kombination som funkar riktigt riktigt bra,faktiskt!

A.A Maestro är en ok spelare,men jag minns när Bossanova-Janne en gång i butiken skulle demonstrera Thetas gen.V dac.Han körde först Maestron som den var för att sedan koppla in Thetas dac.Haksläpp!En helt Otrolig förbättring!

Nu är det kanske inte rättvist att jämföra de två,nypriset var väl ca 3-4 ggr högre på Thetas dac.Men den demon gav mig ett bestående intryck.
Signalkällan är otroligt viktig.

Men visst.En annan kraftfullare förstärkare vore troligtvis också ett lyft.Men en förstärkare som Inpol2 är inte att tänka på,den kostar alldeles för mycket.Dessutom ska den förstärkare som erästter ClassicOne baske mig ha liknande ljudideal,annars får det vara!

mvh
Amadeus
QUOTE (new order @ 2005-07-03 01:47 )
A.A Maestro är en ok spelare,men jag minns när Bossanova-Janne en gång i butiken skulle demonstrera Thetas gen.V dac.Han körde först Maestron som den var för att sedan koppla in Thetas dac.Haksläpp!En helt Otrolig förbättring!mvh
*

Selvfølgelig! Der er mange andre cd-afspillere som er bedre end Maestroen. Designet er da også ved at være nogle år gammelt. Jeg har dog været ude for, at mange ikke har hørt Maestroens fulde potentiale. De ved ikke at:

1. Den skal være tændt konstant! HVis den bliver slukket helt ned, kan der gå en uge eller to før den spiller optimalt igen.

2. Man skal aktivere upsamplingsfunktionen - hvis indikatoren lyser grønt er der ingen upsampling! dioden skal lyse gulligt for at databearbejdningn er optimal.

Jeg går selvfølgelig ud fra at du er bekendt med ovenstående.

Pathos lancerer snart to cd-afspillere - en i Classic One prisklassen samt en, der vist kommer til at koste omkring 50.000 skr,-

Måske det kunne være en mulighed, nu hvor du er så tilfreds med din classic one?
new order
QUOTE (MaltheK @ 2005-07-03 16:26 )
Selvfølgelig! Der er mange andre cd-afspillere som er bedre end Maestroen. Designet er da også ved at være nogle år gammelt. Jeg har dog været ude for, at mange ikke har hørt Maestroens fulde potentiale. De ved ikke at:

1. Den skal være tændt konstant! HVis den bliver slukket helt ned, kan der gå en uge eller to før den spiller optimalt igen.

2. Man skal aktivere upsamplingsfunktionen - hvis indikatoren lyser grønt er der ingen upsampling! dioden skal lyse gulligt for at databearbejdningn er optimal.

Jeg går selvfølgelig ud fra at du er bekendt med ovenstående.
Pathos lancerer snart to cd-afspillere - en i Classic One prisklassen samt en, der vist kommer til at koste omkring 50.000 skr,-

Måske det kunne være en mulighed, nu hvor du er så tilfreds med din classic one?
*

När du säger att Maestron ska vara på konstant,räcker det då med att ha den på stand-by läge?
Det där med uppsamplingen har jag testat en del,provat att ändrat då och då.Men jag kör den mestadels på det gröna läget,alltså utan uppsampling.Kanske skulle man prova uppsamplingsläget lite till?!

Så Pathos kommer med TVÅ nya cd-spelare!!Jag har hört att dom ska komma med en i 40-50 000kr klassen men den mindre spelaren var en total nyhet för mig, och en VÄLDIGT intressant sådan för min egen del!

Mitt mål är förstås att uppgradera både förstärkar och cd-spelare så småningom,men man måste ju (tyvärr) prioritera.Hade jag haft resurserna skulle det blivit BÅDE en Inpol2 och en bättre cd-spelare.

Tack för tipsen,MaltheK! icon_smile.gif

med vänliga hälsningar
new order
Jag googlade och hittade faktiskt en bild på Pathos cd-spelare.
Den större antar jag?

Designad för att matcha Logos.Eller varför inte Inpol2?
K-man
Tjusig....men hur laddar man skivan...åker hela "träbiten" fram...eller....? icon_smile_blush.gif

...som vanligt är det väl som så att jag missar något uppenbart icon_smile_big.gif

\\K-man
Amadeus
QUOTE (new order @ 2005-07-03 21:21 )
När du säger att Maestron ska vara på konstant,räcker det då med att ha den på stand-by läge?
Det där med uppsamplingen har jag testat en del,provat att ändrat då och då.Men jag kör den mestadels på det gröna läget,alltså utan uppsampling.Kanske skulle man prova uppsamplingsläget lite till?!

Så Pathos kommer med TVÅ nya cd-spelare!!Jag har hört att dom ska komma med en i 40-50 000kr klassen men den mindre spelaren var en total nyhet för mig, och en VÄLDIGT intressant sådan för min egen del!

Mitt mål är förstås att uppgradera både förstärkar och cd-spelare så småningom,men man måste ju (tyvärr) prioritera.Hade jag haft resurserna skulle det blivit BÅDE en Inpol2 och en bättre cd-spelare.

Tack för tipsen,MaltheK! icon_smile.gif

med vänliga hälsningar
*

icon_smile.gif

Stand by skulle være nok - man skal bare lade være med at afbryde strømmen bag på.

Du kan jo prøve at bruge upsamplingsfunktionen i den næste tid, bare lad den stå og køre. Med dit setup kan du bestemt høre forskel på de to modes - og sikkert til det bedre!

Ja, det er interessant med Pathos cd'afspillerne - den dyre bliver vist en multi-format afspiller. De har begge været under meget langvarig udvikling, så nu må der gerne snart ske noget! icon_smile_tongue.gif
Zalve
QUOTE (K-man @ 2005-07-03 22:42 )
Tjusig....men hur laddar man skivan...åker hela "träbiten" fram...eller....? icon_smile_blush.gif

...som vanligt är det väl som så att jag missar något uppenbart icon_smile_big.gif

\\K-man

Skulle gissa på att skivan kommer ut genom den svarta delen i träfronten, men jag vet ju inte mer än du icon_smile_big.gif
new order
QUOTE (Zalve @ 2005-07-03 23:14 )
Skulle gissa på att skivan kommer ut genom den svarta delen i träfronten, men jag vet ju inte mer än du  icon_smile_big.gif
*

Nä,undrar hur dom löst den biten icon_smile_question.gif
Timbre™
Gluggen i träfronten borde väl nästan vara en display men det här blir en nöt att knäcka... icon_smile.gif
Någon som hittat mer info på nätet... icon_smile_question.gif
Zalve
QUOTE (Timbre @ 2005-07-04 20:59 )
Gluggen i träfronten borde väl nästan vara en display men det här blir en nöt att knäcka... icon_smile.gif
Någon som hittat mer info på nätet... icon_smile_question.gif

Stämmer nog Timbre, De brukar ju desutom bli svarta vid fotografering med blixt.
Är nog mer inne på K-Mans linje.

Förstökte mig på lite google på italienska, inte riktigt mitt språk. icon_smile.gif
Timbre™
Pathosjakten går vidare men det här var svårt. Hittar absolut ingenting - inte ens på italienska... icon_smile_sad.gif
K-man
Vi får helt enkelt ringa Lars Ek! icon_smile_big.gif

...ju mer jag tittar på den lilla bilden så känns det som att träbiten åker fram en liten bit och "glaset" som man ser täcker skivan åker bak en liten bit då blir drive:n helt frilagd....men... icon_smile_approve.gif

\\K-man
new order
Jag tror att det är svårt att hitta mer bilder på Pathosen.Den där bilden är den enda som jag har hittat.Hoppas att andra har bättre tur!

Enligt den information som jag har fått så dyker Pathos cd-spelare fram någon gång till hösten.Det är möjligen det enda med hösten som man längtar till.Ja,förutom att man kan lyssna på musik utan att ha dåligt samvete för att det är sommar och sol ute,möjligtvis icon_smile_wink.gif

Tillägg:Laddade hem bilden och förstorade upp den så gott det gick.Det ser ut som om cd-skivan ligger helt öppet.Den använder också en slags skivpuck och det ser krångligt ut att sätta dit den om inte träfronten går att dra fram på något sätt!?Kanske a la´ Naim?
Zalve
QUOTE (K-man @ 2005-07-04 22:20 )
Vi får helt enkelt ringa Lars Ek! icon_smile_big.gif

...ju mer jag tittar på den lilla bilden så känns det som att träbiten åker fram en liten bit och "glaset" som man ser täcker skivan åker bak en liten bit då blir drive:n helt frilagd....men... icon_smile_approve.gif

\\K-man

Då väntar vi på besked i morn K-man icon_smile_approve.gif
K-man
Jag skall göra mitt bästa Zalve! icon_smile_cool.gif

\\K-man
K-man
Zalve, tyvärr måste jag göra dig besviken...inte heller Lars visste....dramat går vidare! icon_smile_big.gif

\\K-man
Zalve
QUOTE (K-man @ 2005-07-06 10:46 )
Zalve, tyvärr måste jag göra dig besviken...inte heller Lars visste....dramat går vidare! icon_smile_big.gif

\\K-man

Förväntar mig att du ringer Pathos i Italien och reder ut detta en gång för alla icon_smile_big.gif
K-man
Då kommer här senaste nytt direkt ifrån Pathos! icon_smile_cool.gif Bilden vi ser är en dryga året gammal bild på en CD som inte kommer i produktion. Spelaren som kommer att lanseraras i slutet av året kommer allt enligt Pathos själva att se helt annorlunda ut.

\\K-man
Timbre™
Det var snabba ryck... icon_smile_shock.gif icon_smile_approve.gif
new order
QUOTE (K-man @ 2005-07-07 07:38 )
Då kommer här senaste nytt direkt ifrån Pathos! icon_smile_cool.gif  Bilden vi ser är en dryga året gammal bild på en CD som inte kommer i produktion. Spelaren som kommer att lanseraras i slutet av året kommer allt enligt Pathos själva att se helt annorlunda ut.

\\K-man
*

Spelaren i singular?MaltheK nämnde ju att det skulle komma två modeller?
Nämnde dom något om den andra?(nyfiken)

/n.o
new order
En ny frågeställning.Om jag skulle byta förstärkare istället för cd-spelare,vad skulle ni söka efter om ni var i mina kläder?
Bravo
icon_smile_big.gif Vem sa att italienare var ineffektiva??
mikael2
Ser ut som att man laddar skivan som på Burmester 001 med flera dvs en manuell lucka som dras fram och tillbaka? På bilden har någon öppnat luckan halvvägs?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.